onregelmatige cyclus na miskramen??

Hallo,

Heb een vraagje of anderen dit ook hebben, bloedverlies rond de eisprong, gewoon helderrood, ben nog gewoon 13 dagen geleden ongesteld geweest. Dit alles is na 2 miskramen, oktober 2007 en maart 2008, en 2 curretage dus bij 8 weken.....
Is dit normaal, hebben meer mensen hier last van...? Ben een beetje in de war, er staan zoveel berichten op het internet, niet allemaal even positief.......

Heey,

Ik heb er geen ervaring mee.. heb zelf ook 2 miskramen achter de rug en 1 curratage maar heb nooit geen bloed verloren rond mijn eisprong. Ik zou gewoon even naar je verloskundige of gynacoloog bellen..van al die verhalen op internet wordt je zo onzeker! en je arts kan je het beste gerustellen en miss langs laten komen

liefs

Was bij de gyn geweest voor mijn bloeduitslagen, alles is goed , gelukkig geen gekke dingen. Gevraagd over het bloedverlies, ze vertelde dat het waarschijnlijk met de eisprong te maken heeft..... dusssss zei ze naar huis en ervan genieten . Heb ik dan ook maar gedaan, dus nu even afwachten.

Terug
Bovenaan