Onregelmatige cyclus na stoppen met pil

Hoi iedereen die dit leest,

Misschien zijn jullie er ook mee bekend; onregelmatige cyclus na stoppen met de pil. In juli heb ik mijn laatste pil geslikt sindsdien cyclussen van 26, 33, 46, 28, 35 en 42 dagen gehad. En nu ook weer 33 dagen onderweg en nog geen teken van ongesteldheid en heb vandaag ook negatief getest.

Mijn vraag is of er meer dames zijn die hier last van hebben? En of er tips zijn om sneller een regelmatige cyclus te krijgen?

Ook lees ik vaak dat dames hun eisprong voelen.. ik voel dat niet. Zijn er meer dames die dat ook niet voelen?

Ik ben benieuwd.. nog maar even afwachten misschien was het deze maand wel raak.
 
Ik ken het! Ik had soms cyclussen van 9 weken er tussen zitten. Al 1.5 jaar bezig en nog geen regelmatige cyclus. Ik heb toen ergens op een site gelezen over teunisbloemolietabletten. Dacht ga dat eens 1x proberen. Heb dat toen 2 weken geslikt en ik weet niet of het daar aan ligt maar dag 29 in mijn cyclus had ik een positieve zwangerschapstest in handen!
 
Ik heb dat ook gehad ! Soms wel 50 dagen er tussen zitten. Nu 2 weken geleden en positieve test! Waren nu 10 maanden gestopt met de pil. 
 
ja ik ook exact hetzelfde.. van 26 dagen tot 46 dagen. Lasig he.. je kan niks inschatten. 
ik ben nu met ovu testen begonnen omdat ik ook niks voel van m’n eisprong. Dat helpt wel  want nu weet ik in ieder geval wat mijn vruchtbare dagen zijn, maar helaas nog niet zwanger. 
 
Ik ook hetzelfde. Al ruim een jaar bezig en nog steeds onregelmatig. Het komt wel vaker voor bij vrouwen... 
Voel ook mn eisprong niet dus weet nooit wanneer de tijd komt. 
 
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ga zeker die teunisbloemolie proberen, bedankt voor de tip
& Ruman en Mali gefeliciteerd!
 
 
Ik leef met je mee meid! Ik ben al 5 maanden gestopt en maar 2x ongesteld geworden. Ik word er echt nket goed van. Ik word er gewoon moedeloos van. Hoop nu echt dat het lukt.. 
 
Hoop dat het voor jou ook lukt!
 
Hoi,
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Ik ben in december gestopt met de pip (nog niet zo lang dus) eerste 2 menstruaties waren na 4 weken, daarna steeds 3 weken duren allemaal gemiddeld 5 dagen. Nu was ik 9 maart weer aan de beurt ook weer 5 dagen maar nu 16maar weer zit een week tussen en het is veel heftiger dan de rest van de tijd.
 
Hebben meer mensen zulke korte cyclussen? En hoe lang moet dit duren?
 
Terug
Bovenaan