Onregelmatige cyclus of toch zwanger?

VvD

New member
Hoi allemaal,



Momenteel ben ik bijna 3 maanden gestopt met de pil en heb 1 "echte" menstruatie gehad.

Vorige week maandag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden, maar ben het tot op heden nog steeds niet (ook niet het gevoel).

Uiteraard heb ik vorige weken een aantal testen gedaan (zo wel ClearBlue, als streepjes), maar deze zijn allemaal negatief..

Mijn lijf is erg onrustig (puistjes, moe, krampen rechts onderin mijn buik, rugpijn), maar geen misselijkheid.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Naar de dokter, of toch even afwachten?

 
Bij mij ongeveer het zelfde verhaal! Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar ben dit nog steeds niet. Ben ook zo'n 3-tal maanden gestopt met de pil en heb 2 menstruaties gehad. Ook ik heb last van pijn in mijn onderbuik, rugpijn, moodswings, krampen.... Nog geen test gedaan!

@Veraaa, veel succes! Ik duim met je mee!
 
Veraaa ik denk dat je op jou menstruatie moet wachten. Helaas kan dit lang duren. Ik denk dat je lichaam helemaal door de war is en daarom pas 1 menstruatie heeft gehad. Ik had die klachten ook in het begin toen ik was gestopt met de pil.

Happy Teacher je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Dus proberen niet te veel te hopen elke maand. Maar natuurlijk kan het altijd snel raak zijn. Je kan altijd testen dan weet je het zeker.

Ik duim voor jullie.

 
@Michelle Ja precies, dat denk ik dus ook. Ik heb wel een bloeding gehad toen ik net gestopt was en daarna dan een eerste "echte".



@HappyTeacher Jij ook veel succes! Wanneer wil je gaan testen?
 
Terug
Bovenaan