Onregelmatige cyclus. Teunisbloemolie en ander gebrabbel!

Gevonden! (An bedankt voor de tip!, ik laat het resultaat weten)
Hoi, ik ben net even bij het Kruidvat geweest en ik heb inderdaad ook de teunisbloemoliecapsules aangeschaft! Gewoon van het Kruidvat huismerk. Het heeft 500 mg olie per capsule op zuivere oliebasis. Dat is meer dan voldoende (bij Bional en Femfit is dat maar 125 mg.) Dus ik heb net de eerste ingenomen en ik ga eens kijken of ik nu wat regelmatiger ga worden! Zo niet dan is het ook goed voor mijn huid en bloeddruk, dus het kan geen kwaad om het te proberen! Iedereen bedankt voor de tips!
Oh ja, zodra mijn hubbie is geopereerd (sterilisatie ongedaan maken) zal ik ook aan het foliumzuur gaan en ben ik hopelijk gestopt met roken (nu nog maar twee sigaretten per dag, dus hopelijk ook die twee niet meer dadelijk)
Ik heb dan de goede voorbereidingen gedaan hoop ik en ben benieuwd wanneer ik jullie kan laten weten wanneer ik aan de eerste ronde kan beginnen.
Voorlopig zal ik jullie "avonturen" volgen en wie weet kan ik dus snel inhaken! Wie weet steek ik er ook nog wat van op op heb ik een tip voor iemand anders!
Succes en tot snel!

Liefs Fairytail

groetjes Fairytail

ps. Oh ja zodra ik mijn eerste menstruatie weer eens krijg zal ik eens twee maanden gaan temeraturen zodat ik weet of ik uberhaupt ook nog een eisprong heb. Denk het wel maar wil het zeker weten en is ook op advies van mijn gyneacoloog!
 
Fairytail, je bent geweldig, ik was ookal op t net aant zoeken naar die theunisbloemoliecapsules, maar vond nergens waar ik ze kon halen.
Nu weet ik ook dat ik het int Kruidvat kan halen. Ik vraag me af of ik dat in Belgie ook int kruidvat ga vinden. Ik ga seffes winkelen, dus we zullen wel zien.
grtjs,
bea
 
Terug
Bovenaan