Onregelmatige cyclus, zwanger worden

<p>Hallo,</p><p>Wij proberen zwanger te worden, en sinds maart ben ik gestopt met de pil. <br /><br />Sindsdien hou ik mijn menstruatie bij. Helaas heb ik een zeer onregelmatige cyclus.</p><p>Ik heb 6 december mijn laatste menstruatie gehad en wilde deze keer ovulatietesten proberen om te kijken of er wel een piek is.</p><p>Ik heb de testen zaterdag 18 december gekregen en wilde er 19 december mee beginnen. Alleen 18 december had ik ineens doorzichtig slijm wat goed rekbaar was, dit had ik nog nooit eerder gezien. Daarom zaterdagavond een test gedaan en deze was direct positief. Zondag en maandag ochtend met een clearblue weer positief getest. Dinsdag was de test weer negatief. We hebben zaterdag en maandag plezier gehad. <br /><br /></p><p>nu heb ik echt al een paar dagen steeds lichte pijn onder in mijn buik, voelt lichte menstruatie pijn. Sinds gisteren 26 december ook opgezette en gevoelige borsten. Ook wordt ik vaak wakker dat ik een beroerd/misselijk gevoel heb (verdwijnt wel weer snel)<br /><br /></p><p>ik weet dat ik nog vroeg ben maar ben zo benieuwd of het deze ronde misschien wel lukt. <br />vooral nu dat mijn lichaam ook echt anders voelt/reageert. </p><p>ik hoop dat ik hier met iemand er over kan hebben. Ik mijn omgeving vind ik het lastig om iemand dit in vertrouwen te kunnen vertellen. </p><p> </p><p>liefs,</p>
 
Had ik ook. Nu inmiddels 10 weken zwanger. Kan heel goed raak zijn maar het kan ook nog van ontpillen zijn hoor. Rustig afwachten is het enige wat je kan doen.
 
Vervelend he die onregelmatige cyclussen.  Ik had dit ook toen ik van mijn 1e en 2e kindje zwanger raakte. Cyclussen die wisselende van 36 tor 45 dagen.
Uiteindelijk ook ovulatie testen gebruikt en gelijk was het raak.
Het kan dus 2 kanten op. Nog eventjes geduld en dan hopelijk een positieve test voor je ?
 
Wij zitten nu in ronde 2 voor ons 3e kindje en ben gisteren ook gestart met ovulatie testen.  Voor mij werkte dit de vorige keren fijn en goed.ik kon makkelijk mijn ei sprong vinden waardoor ik meer rust had. En beter inzicht op mijn cyclus.
Succes 
 
Terug
Bovenaan