Onregelmatige cyclus/ zwangerschap symptomen

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal:)</p><p>Wij proberen nu al een tijdje om zwanger te worden. Ik was altijd wel een beetje onregelmatig maar nooit zo erg als nu. Ik ben dit jaar denk ik 3 keer ongesteld geweest.</p><p>Mijn laatste menstruatie was 18 juni, dus ja volop lopen testen natuurlijk?, helaas zonder resultaat. Nu sinds 2,5 week heb ik last van zwangerschap symptomen. Misselijk, duizelig, heb vaak trek en noem maar op.  4 september heb ik weer een test gedaan en ook deze was negatief :-( .</p><p>Ik ben naar de dokter geweest en die verwijst mij door naar de gynaecoloog ook mede omdat ik last heb van mij  linker eierstok. Nu komt het raar.... eergisteren kreeg ik krampjes en zag een paar veegjes bloed in mij  inlegger, dit was bruin van kleur. Ik dacht eerst dat ik ongesteld ging worden maar de volgende dag was het gestopt. </p><p>Ik merk wel dat ik een beetje chagi wordt op mijn lichaam. Het is 1 en al een verwarde toestand en begin ook steeds angstiger te worden wat als er nou meer is:-(</p><p>Iemand dit ook meegemaakt?</p><p> </p>
 
Misschien een innestelingsbloeding gehad? Volgende week ff weer testen voor de zekerheid 
Verder dit bij de gynaecoloog bespreken daar je daar al heen gaat
 
Ik ben ook een tijd onregelmatig ongesteld geweest.
Dat misselijke en de zwangerschapsymtomen herken ik wel. Iedere keer toch ongesteld geworden helaas. Bruine bloed kreeg is meestal 1 a 2 dagen voor ik ongesteld word.
Wat pink flower zegt. Gewoon even overleggen met de gynaecoloog 
Misschien een idee om teunisbloemolie te proberen. Slik het nu de eerste maand en had dag 19 een positieve ovutest in handen. 
 
Veel succes!!
 
Ja ik heb dit vorig jaar ook meegemaakt.. Soms een cyclus van 35 dagen, dan weer 90, dan weer 20 dagen..  Om gek van te worden! Ook vaak "symptomen" maar vaak word je door je lichaam (en de hoop op) voor de gek gehouden.. Ik heb na 9 maanden contact met mn huisarts opgenomen en die vond het ook vreemd dat het zo fluctueerde. uiteindelijk onderzoeken gehad in ziekenhuis en alles was goed.. En in mijn geval bleek ik zwanger net een week voor ik de uitslag kreeg van de onderzoeken! Zo zie je maar weer, het kan wel met een onregelmatig cyclus maar "plannen" en weten wanneer je overtijd bent is er niet bij. Veel succes met alles en hoop op een goede uitkomt! (34+zwanger)
 
Hallo ladies,
Bedankt voor jullie reactie en Dreams gefeliciteerd!
Kimmie ik heb vandaag ook de teunisbloemolie opgehaald maar hoe gebruik jij het?
Ik lees van anderen dat je het maar 2 weken mag gebruiken en pas wanneer je ongesteld bent. De gebruiksaanwijzing die ik heb is 3x daags 1 tab.
Ik weet dus niet wat het beste is om te doen want geen idee wanneer ik weer ongesteld wordt en al mijn testen waren helaas negatief:-(
 
[quote quote=10356250]Hallo ladies, Bedankt voor jullie reactie en Dreams gefeliciteerd! Kimmie ik heb vandaag ook de teunisbloemolie opgehaald maar hoe gebruik jij het? Ik lees van anderen dat je het maar 2 weken mag gebruiken en pas wanneer je ongesteld bent. De gebruiksaanwijzing die ik heb is 3x daags 1 tab. Ik weet dus niet wat het beste is om te doen want geen idee wanneer ik weer ongesteld wordt en al mijn testen waren helaas negatief:-([/quote]
 
ik heb die van de kruidvat. Die moet je 2 tabletten innemen bij het ontbijt.
Ik gebruik ovulatietesten.  Heb al heeel wat testen gebruikt voor ik een keer de piek had. 
Deze maand op dag 19. En als het goed van een cyclus van 47 dagen ga ik nu naar 32 dagen.
Ik slik ze vanaf dag 1 tot ik een positieve o.v test heb. En dan stop ik met slikken.
Je kan het altijd aankijken.  Als je ze al 4 weken slikt, kan je altijd stoppen als je dat zelf wil.
 
Terug
Bovenaan