<p style="text-align: left;">Hallo allemaal</p><p>Wij proberen nu al een tijdje om zwanger te worden. Ik was altijd wel een beetje onregelmatig maar nooit zo erg als nu. Ik ben dit jaar denk ik 3 keer ongesteld geweest.</p><p>Mijn laatste menstruatie was 18 juni, dus ja volop lopen testen natuurlijk?, helaas zonder resultaat. Nu sinds 2,5 week heb ik last van zwangerschap symptomen. Misselijk, duizelig, heb vaak trek en noem maar op. 4 september heb ik weer een test gedaan en ook deze was negatief :-( .</p><p>Ik ben naar de dokter geweest en die verwijst mij door naar de gynaecoloog ook mede omdat ik last heb van mij linker eierstok. Nu komt het raar.... eergisteren kreeg ik krampjes en zag een paar veegjes bloed in mij inlegger, dit was bruin van kleur. Ik dacht eerst dat ik ongesteld ging worden maar de volgende dag was het gestopt. </p><p>Ik merk wel dat ik een beetje chagi wordt op mijn lichaam. Het is 1 en al een verwarde toestand en begin ook steeds angstiger te worden wat als er nou meer is:-(</p><p>Iemand dit ook meegemaakt?</p><p> </p>