Onregelmatige cyclus

<p>Hallo dames, </p><p>Na mijn bevalling van 1 mei werd ik na 6 weken ongesteld daarna 4 weken weer toen werd het steeds langer dat er tussen zit. Nu ben ik al 7 weken verder en nog niet ongesteld. Al een test gedaan maar was niet zwanger. Wat ik ook al dacht. Wie heeft hier ook last van. </p><p>Merci! </p>
 
Hoi.
Ik heb ook een erg onregelmatige cyclus. Heb dat ook geloof ik altijd al gehad, soms wel 2 maanden overgeslagen. Zeker bij stress ed ging het dan ook geregeld mis. Heb geen tips helaas, maar is zeker erg bekend. Alleen nu tijdelijk niet omdat ik zwanger ben, wat al een heel gedoe was door de onregelmatige cyclus. 
 
Eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!? leuk!! Ja is echt rot ik had het vroeger wel maar voor mijn zwangerschap niet maar zal tijd nodig hebben. En heb flink de griep gehad misschien daardoor.. dankjewel voor je antwoord ☺️
 
Dankjewel!
ja super vervelend is dat inderdaad, ken het maar al te goed. Ook erg frustrerend.
Zou goed kunnen hoor dat het daardoor komt. Anders kun je het altijd even met je huisarts bespreken?
 
Terug
Bovenaan