Onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hoi

Na m'n vorige zwangerschap (nu bijna 7 mnd geleden) is m'n cyclus nog steeds niet normaal. Voor m'n zwangerschap was het op de dag precies, nl. 30dg en nu ben ik steeds langere tijd overtijd. varierend van 4 tot 9 dagen. We willen graag een tweede, maar ik wil ook niet steeds voor niets testen, Ik heb er al 2 voor niets gedaan, maar nu ben ik 11 dagen overtijd (record tot nu toe). Wie heeft er ook een langere cyclus gekregen (na evt. zwangerschap) ?

Groetjes
Karin

hoi karin

balen he? zo'n lange cyclus. je bent niet de enigste.
hoe lang zijn jou cyclussen ongeveer? rond de 40 of niet?

mijn laatste 2 waren 47 en 52. nu zit ik op dag 37 dus dit zal ook wel een lange worden.

eergisteren ben ik tarwekiemolie en teinisbloemolie gaan slikken. misschien ga ik monnikspeper ook proberen als dat niet te duur is. schijnt allemaal te helpen.

misschien slik je dit alles al maar anders de moeite waard, tenminste van wat ik op het forum gelezen heb.

groetjes esther

Hallo Karin,
Afgelopen april heb ik een miskraam gehad. Voor de miskraam had ik altijd een cyclus van 32 dagen,.....nu is het bijna niet te bepalen. De ene keer 28 dagen, en de andere keer weer 44 dagen. Mijn record is tot nu toe 53 dagen. Ik maak me sinds een bezoekje aan mijn huisarts niet meer zo druk erom. Zij zegt dat mijn lichaam gewoon nog moet  herstellen van alles. Misschien heb jij dat zelf ook wel. Het blijft natuurlijk niet leuk,...wellicht helpt het jou ook even naar je huisarts te gaan.
Liefs Esther.

Terug
Bovenaan