A
Anoniem
Guest
<p>Hallo,</p><p>Ik ben in september gestopt met de pil. Ik heb toen een cyclus gehad van 63 dagen, en was meteen zwanger. Dit werd helaas een missed abortion. Ik was 8 weken zwanger maar het vruchtje is met 5 weken gestopt met groeien. Door middel van cytotec heb ik een miskraam gehad.<br />Daarna had ik na 38 dagen weer een menstruatie. Ik zit nu op 42 dagen, maar heb nog geen menstruatie gehad en ook geen positieve test. Voordat ik aan de pil ging had ik altijd een cyclus van 31 dagen.</p><p>Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik weet dat je lichaam wat van slag kan zijn door het stoppen met de pil. Meteen daarna een missed abortion werkt natuurlijk ook niet mee. Maar is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat mijn cyclus regelmatiger wordt? Of moet ik echt gewoon afwachten? Na hoeveel tijd zou ik naar de huisarts hiervoor kunnen? Of gaan zij hier sowieso niks aan doen voordat je een jaar gestopt bent met de pil?</p><p>Ik hoop dat jullie mij iets meer duidelijkheid kunnen geven. Alvast bedankt!</p>