Onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo,</p><p>Ik ben in september gestopt met de pil. Ik heb toen een cyclus gehad van 63 dagen, en was meteen zwanger. Dit werd helaas een missed abortion. Ik was 8 weken zwanger maar het vruchtje is met 5 weken gestopt met groeien. Door middel van cytotec heb ik een miskraam gehad.<br />Daarna had ik na 38 dagen weer een menstruatie. Ik zit nu op 42 dagen, maar heb nog geen menstruatie gehad en ook geen positieve test. Voordat ik aan de pil ging had ik altijd een cyclus van 31 dagen.</p><p>Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik weet dat je lichaam wat van slag kan zijn door het stoppen met de pil. Meteen daarna een missed abortion werkt natuurlijk ook niet mee. Maar is er iets wat ik kan doen om te zorgen dat mijn cyclus regelmatiger wordt? Of moet ik echt gewoon afwachten? Na hoeveel tijd zou ik naar de huisarts hiervoor kunnen? Of gaan zij hier sowieso niks aan doen voordat je een jaar gestopt bent met de pil?</p><p>Ik hoop dat jullie mij iets meer duidelijkheid kunnen geven. Alvast bedankt!</p>

Ik zie hier weleens meiden schrijven over de positieve effecten van teunisbloemolie op de cyclus. Misschien dat je dat eens kunt proberen. Kun je volgens mij gewoon bij de drogist halen.

Over een paar dagen nog een keer testen en anders bloed laten prikken door de pil kan je cyclus wel wat ontregeld zijn

Testen en bloed laten prikken heeft meestal geen zin. Het kan zijn dat je een onregelmatige cyclus houdt. Ik zou afwachten! Teunisbloem kan je idd proberen!
Bij mij is het na het stoppen van de pil ook niet regelmatig geweest. En nu ligt er een prachtige zoon op mn borst te slapen!

Ik had ook altijd onregelmatige cyclussen gehad van cyclussen van 9 weken maar slik nu de eerste 14 dagen van mijn cyclus teunisbloemolietabletten en wordt nu tussen 26-32 dagen ongesteld.

Maakt het uit waar je de teunisbloemtabletten haalt? Zit daar nog verschil in? En het is dan dus wel slim om in ieder geval in het begin ovulatietesten te gebruiken? Kan ik hier dan gewoon meteen mee beginnen of moet ik eerst wachten tot ik mijn menstruatie heb gehad? 

gewoon bij de kruidvat, mijn cyclus van 8-10 weken werd er ook nu 28-32 dagen van... 
Hoor wel verschillende verhalen erover
je moet het ip gebruiken tot een positieve ovulatietest (of gokken op 2 weken als je geen ovulatietest doet)

Terug
Bovenaan