Onregelmatige cyclus

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi hoi!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Even gewoon van me afschrijven. Wat zit een lijf toch raar in elkaar. Eerste keer na stoppen pil 28 dagen cyclus. Daarna 35 en nu op dag 30 en geen ovulatie gehad nog.  Volgense maand de 50 dagen dan maar? Zucht</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik geef het de tijd wat betreft zwanger worden. Maar die onregelmatige cyclus is toch wel erg balen. En ja, ik weet dat je lijf moet ontpillen.  Heb alleen de eerste maand hele lichte ontpil verschijnselen gehad. Heb liever de normale cyclus dat je wat meer rondes moet proberen dat iedere keer die onzekerheid wat betreft de cyclus zo.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Delen jullie ook sommige frustraties?</p>
 
Ja zeker aapje, had ook net een topic aangemaakt. Ik heb op zich een regelmatige cyclus maar mijn eisprong is dus heel laat waardoor het uberhaupt niet kan innestelen voorlopig. Nu ook weer opeens op dag 10 uit het niets bloedverlies, gek word ik er van! 
 
Pff ja dat snap ik! lijkt me ook erg frusterend. Ook omdat je van sommige dingen als het bloedverlies niet weten wat het betekend. Misschien beetje nabloeding van de menstruatie? 
Al naar de huisarts geweest voor de korte luteale fase? 
 
Nog niet want heb er pas 3 cyclussen opzitten nadat ik ben gestopt met de pil. Heb 13 jaar de pil geslikt, gelijk normale cyclus en normale LF. Toen in ronde 6 zwanger geraakt en daarna weer voor 1 jaar aan de pil gegaan en nu opeens dit. Moet het denk gewoon even tijd geven maar is wel echt irritant. 
Als het heel lang duurt voordat je menstruatie komt kan je volgens mij ook wel iets halen bij de huisarts maar goed dan moet je denk echt die 50 dagen wel over... Frustrerend!
 
 
Hoi!
Heb je weleens laten testen of je misschien PCOS hebt? (niks ernstig hoor, veel vrouwen hebben het en er is prima mee te leven)
https://www.degynaecoloog.nl/onderwerpen/pcos-polycysteus-ovarium-syndroom/
Dit kan het zwanger worden best verstoren. Ik heb het ook en sinds ik een dieet volg gaat het veel beter
 
Nog nooit laten testen. Dat is wel een goede. Toevallig deze week naar de huisarts omdat ik een soort van bobbel voel van binnen. Wordt even naar gekeken (hoop ik). Zal het dan meteen even aankaarten. 
 
Ik had ook heel erg onregelmatige cyclussen, van 35 tot 49 dagen. Ik ben toen teunisbloemolietabletten gaan slikken. Vanaf de dag dat ik ongesteld werd en dan 14 dagen. Daarna stopte ik en ik werd toen tussen de 28-31 dagen ongesteld. 
 
Terug
Bovenaan