<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi hoi!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Even gewoon van me afschrijven. Wat zit een lijf toch raar in elkaar. Eerste keer na stoppen pil 28 dagen cyclus. Daarna 35 en nu op dag 30 en geen ovulatie gehad nog. Volgense maand de 50 dagen dan maar? Zucht</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik geef het de tijd wat betreft zwanger worden. Maar die onregelmatige cyclus is toch wel erg balen. En ja, ik weet dat je lijf moet ontpillen. Heb alleen de eerste maand hele lichte ontpil verschijnselen gehad. Heb liever de normale cyclus dat je wat meer rondes moet proberen dat iedere keer die onzekerheid wat betreft de cyclus zo.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Delen jullie ook sommige frustraties?</p>