Onregelmatige cyclus!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben gestopt met de pil in oktober 2008.
Meteen een hele rare cyclus...
Soms wel meer als 2 maanden niet ongi....als ik het dan wel word...
kan ik het met een inlegkruisje af...zo weinig...
Nu ben in middels een paar maanden verder...na ja heerlijk om maar
zo weinig ongi te zijn natuurlijk...
Nu ben ik al meer dan 2 weken ongi...en niet zo`n beetje ook...
Heel erg gewoon....heel veel stolsels bij het plassen...
Wie heeft hier ervaringen mee?
Wat kan ik doen...
De dokter schrijft mij medicijnen uit om het te laten stoppen....heel raar..
ze worden ook voor geschreven bij mensen die het niet worden...
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft..

Groetjes Renate

Hoi Renate.

Ik ben vorige jaar juli gestopt met de pil.. en ik ben ook heel erg onregelmatig ongi. Ik heb cyclussen erbij gehad van over de 60 dagen! Om gek van te worden! Ik heb in november een miskraam gehad en ik bene r na niet meer ongi geweest tot de dokter mij medicijnen gaf om het te worden.. we waren toen al bijna in februari!
Hoop voor ons dat het snel zo mag zijn!

Groetjes

Hoi!
Vervelend zeg! Ik werd ongeveer elke 3 maanden een keer ongesteld, nadat ik gestopt was met de pil. Mijn huisarts vertelde me dat ik wel gewoon elke maand een eisprong had. Geen idee of het klopte, ik ben wel heel snel zwanger geraakt toen!
Verder geen ervaring, succes!

Hej Renate,

Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld. Toen ik was gestopt met de pil duurde t 2 maanden. Daarna 5 weken. Toen 6 weken. In mei heeeeeel klein beetje, eigenlijk had ik zo iets van "waar blijft alles"!? Precies 4 weken daarna was ik heel erg ongesteld. Ik had echt het idee dat alles gewoon opgehoopt was en dat er ineens uitkwam. Misschien komt het doordat de hormonen bj op hol zijn door het 'ontpillen' of door de spanning van het zwanger worden.

Gaat het alweer beter?

groetjes,

Janna

Hej Renate,

Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld. Toen ik was gestopt met de pil duurde t 2 maanden. Daarna 5 weken. Toen 6 weken. In mei heeeeeel klein beetje, eigenlijk had ik zo iets van "waar blijft alles"!? Precies 4 weken daarna was ik heel erg ongesteld. Ik had echt het idee dat alles gewoon opgehoopt was en dat er ineens uitkwam. Misschien komt het doordat de hormonen bj op hol zijn door het 'ontpillen' of door de spanning van het zwanger worden.

Gaat het alweer beter?

groetjes,

Terug
Bovenaan