Onregelmatige cyclus

<p>Hoi! </p><p>Sinds november 2020 is de mirena spiraal bij mij verwijderd. Sindsdien ben ik onregelmatig ongesteld en heb ik het idee dat ALS ik een eisprong heb, deze ook erg laat is.. want ik word zo’n maximaal 8 dagen nadat ik (denk) de eisprong te hebben, ongesteld..</p><p>De cyclus is bij mij dus onregelmatig (lees: 35, 39, 33, 29, 33, 29 dagen) tot nu toe.. Mijn gevoel zegt dat er iets niet helemaal lekker zit bij mij.. maar ik wil de huisarts ook nog niet bellen, omdat we eigenlijk nog niet eens een jaar bezig zijn ?</p><p>Ook heb ik het idee dat mijn gewicht toeneemt en ik er onwijs veel voor moet laten en veel moet bewegen om stabiel te blijven of wat kilo’s kwijt te kunnen raken.. Herkend iemand zich in mij en hoe is dat bij jou gegaan? Maak ik me ‘druk’ om niks?</p><p>Groetjes, P</p>
 
Hi, ik herken wel de onregelmatige cyclus. Daarnaast had ik moeite met het vinden van mijn eisprong, die was er niet regelmatig. Ik weet inmiddels dat het mij mij pcos is. Het wil helemaal niet zeggen dat er bij jou echt iets aan de hand is! maar ik zou wel zeggen; als je er een slecht gevoel over hebt, ga naar je huisarts? Daar mag je je zorgen gewoon neerleggen, ook als je nog geen jaar bezig bent. Daar zijn ze ook voor! Ik ben met mijn zorgen na 3 maanden (en de gegevens van die 3 maanden) meteen geholpen. Vertrouw op je gevoel ?
 
Terug
Bovenaan