onregelmatige cyclus...

hallo meiden,

Zal me eerst ff voorstellen.

Kom nu weer eens na een jaartje om het hoekje kijken. heb in april 2007 een miskraam gehad na 10 wk zwangerschap.

Heb een jaartje niks van me laten horen. want heb nogal wat te voorduren gehad. Na mijn miskraam heeft mijn vriend me na een maand later verlaten.
mijn wereld storte helemaal compleet in...

nu ik  weer heel gelukkig met mijn nieuwe vlam ben. en alles op een rijtje heb kunnen zetten. begint het weer te kriebelen. Want de grote kinderwens is er natuurlijk nog steeds!

Alleen mijn cyclus is heel onregelmatig! er is geen pijl op te trekken.
Heb wel last van mijn borsten als de red devils er aan zitten te komen... Dat heb ik voorheen nog nooit gehad. daaraan kan ik nu misschien voelen wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. alleen vind ik het erg lastig om dit zeker te weten.

Wie heeft dit ook? en wat kan ik er aan doen! ik zou het fijn vinden om te weten wanneer ik mijn eisprong heb...

overzicht van de laatste ongi's op een rijtje. zodat jullie kunnen zien hoe het bij mij gaat.

2 jan ' 08. 39 d
3 feb ' 08. 33 d
8 mrt ' 08. 35 d
20 april ' 08. 44 d
22 mei ' 08. 33 d

wanneer mijn eisprong???

hiervoor was mijn ongi veel onregelmatiger.

na mijn miskraam:
40 d
44 d
34 d
43 d
29 d
45 d

ik snap er niks van! jullie???

herkenbaar? ik hoor graag van jullie.

xx

Zelf heb ik ook een vrij onregelmatige cyclus en is het gewoon geluk hebben wanneer het raak is. Meestal is de eisprong bij onregelmatig zo tussen de 10e en de 17e dag, maar zeker weet je dat natuurlijk nooit. Ga gewoon op internet ovulatiestrips bestellen. Daarmee kun je elke dag testen én zien wanneer je vruchtbaarste dag is.

Succes!

Lente88

Terug
Bovenaan