onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
hallo dames, even een vraagje. Ik heb een heel onregelmatige cyclus. de ene keer 6 weken,dan maar 2 weken! Ik vroeg me af wie dat ook heeft gehad. Met hoeveel maanden ben je naar de huisarts gegaan en kreeg je iets van medicijnen,zo ja welke? bedankt alvast. mirjam

Ik ben eind september gestopt met de pil en nog niet ongesteld geweest. Alle tests zijn negatief... heb de dokter gebeld en die zij dat ik langs moet komen. Heb morgen de afspraak dus ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Erg vervelend al die onzekerheid!

Hoi Mirjam,
Ik heb ook onregelmatige cyclussen, deze laatste was 61 dagen en was de langste tot nu toe. Ik ben 8 maaden geleden gestopt met de pil en mijn cyclussen worden steeds een stukje langer, erg frustrerend! Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts en we hopen dat hij ons gaat doorsturen.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en deze heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog om te laten onderzoeken wat er precies aan de hand is. Ben erg opgelucht. Hoop natuurlijk dat er niets ernstigs is, maar het zou al super zijn als ze kunnen bevestigen dat alles gewoon goed is. Dan kan ik het misschien wat beter loslaten.

Marjano, wat zei jouw huisarts?

Hallo DaffY1
Ik was langs geweest en kreeg te horen dat ik moest afwachten tot februari. Als het dan nog uitblijft door naar de gyn.

Hoe lang is het bij jou weggebleven?

Hoi Marjano,

De afgelopen 8 maanden schommelt mijn menstruatie tussen de 30 en 61 dagen. Vreselijk onregelmatig dus, er zit echt geen logica in. Mijn eerste twee cycli na het stoppen met de pil waren redelijk normaal (rond 30 dagen) maar daarna begonnen mijn cycli steeds langer te worden, de laatste cyclus dus 61 dagen.
Balen dat je tot februari moet afwachten, ik weet hoe lastig het is om te wachten en in onzekerheid te zitten.

Terug
Bovenaan