onregelmatige cyclus

Hallo, ik heb even een vraag. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, de ene keer 6 weken, dan weer 2 weken!Ik vroeg me af wie dat ook heeft of heeft gehad? En na hoeveel tijd ben je naar de huisarts gegaan en eventuele medicijnen? Ik denk er namelijk over om een keer naar de huisarts te gaan. Bedankt alvast voor reacties. groetjes mirjam

Ik heb ook onregelmatige cyclus. Varierend van 4 weken tot 7,5 weken. Ik zou wel naar de ha gaan. Een cyclus van 2 weken is ws veel te kort om een eisprong te hebben. Ik zelf ben nog niet naar de ha gegaan (al meer dan een jaar bezig) ben dit wel vanplan in het nieuwe jaar, ook omdat ik tussentijds af en toe bruin verlies heb.

Ik heb ook een onregelmatige cyclus die varieerd van 30 tot 61 dagen. Ik ben 8 maanden na het stoppen met de pil naar de huisarts gegaan en die heeft me toen doorgestuurd naar de gynaecoloog. De eerstvolgende cyclus mogen wij met Clomid pillen gaan starten. Ik zou dus zeker even met jouw onregelmatige cycli naar de huisarts gaan.

Hallo

Ik ben mei gestopt met de pil, mijn cyclus is om de 2 week...erg slecht dus! Ik ben naar de HA gegaan en doorgestuurd naar de gynacoloog...Ik heb Clomid pillen 10 mg gekregen..afgelopen week dit geslikt en moet morgen voor de eerste inwendige echo heen om te kijken of eitje groeit!
Dus ik zou zeggen ga heen! Ik ben korter als een half jaar doorgestuurd!

@daffy27: Spannend voor je dat je ook gaat starten met Clomid! Ik heb gelukkig geen last gehad van bijwerkingen! Hoe veel mg start je mee?!

Groetjes Angel 2009

Hoi Angel,

Ik start met 50 mg Clomid. Ik moet nu mijn menstruatie afwachten en dan mag ik gaan beginnen met de Clomid. Ben erg benieuwd hoe het voor ons gaat werken. Fijn dat jij geen last van bijwerkingen hebt. Hoe was je inwendige echo vandaag??

Groetjes Daffy

@daffy:Succes in ieder geval, vervelend is dat he...het wachten tot je ongesteld word...eerst wil je liever helemaal niet ongesteld worden en nu juist wel zodat je dan met de Clomid kan beginnen! Weer lekker dubbel!

Mijn eitje is vandaag 19 mm...gaat dus erg snel! Vrijdag moet ik weer komen en dan gaan we kijken hoeveel die dan weer is gegroeid...en dan gaan we een leventest doen (mijn vriend en ik moeten dan "klussen") endan gaan ze kijken hoe het zaad van mijn vriend leeft in mijn baarmoeder. Blijkt dat de zuurgraad in je baarmoeder te hoog ofzo kan zijn en dat het zaad dan niet goed kan leven. Ook kan de gyn dan zien of het zaad van mijn vriend goed is...
Dit zal waarschijnlijk komend weekend gebeuren..en daarna mijn eisprong! Dus gaat snel nu!
Nou wel leuk dat je ook nu net begint met Clomid, wie weet kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden van alles ;)

Hopelijk ben je snel ongesteld!!
Groetjes Angel 2009

@Angel 2009,
Ik kreeg vandaag de uitslagen van het bloedonderzoek en er is nog geen activiteit in de eierstokken dus ik heb nu provera gekregen om de menstruatie op te wekken, dan zou ik geloof ik over ongeveer 10 dagen ongesteld moeten worden en kan ik met de Clomid gaan beginnen. Het lijkt me inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden en ervaringen te delen. Ik ben benieuwd naar je onderzoeken van vrijdag.

@goudlokje, heb je al inmiddels al een afspraak met je huisarts gemaakt?

Terug
Bovenaan