onregelmatige diensten en kinderopvang???

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik werk onregelmatige diensten en mijn partner werkt hele dagen. Is er ook zoiets als kinderopvang voor mensen die onregelmatig werken? Ik bedoel ik ben 1 vaste dag vrij, maar voor de rest hangt het er maar net vanaf hoe ik ingepland wordt...

Ik heb trouwens nog helemaal geen regelmatige cylus.
Daar was ik al een beetje bang voor, want ik ben aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig en vaak ongesteld was, dat ik er helemaal gek van werd!

Zijn er nog meer meiden met een onregelmatige cyclus, en wie heeft er tips????

Liefs Wan

Hoi Wan,

Je vraag is dringend geloof ik! (staat 4x op het forum) hihihi

Ik kan je geen antwoord geven maar hoop dat je veel reacties krijgt want ik zit met hetzelfde probleem. Zelfs die ene vaste vrije dag in de week gaat voor ons niet op. Bij collega's informeren gaat ook niet want die mogen voorlopig nog niet weten dat ik zwanger probeer te worden!

Liefs Bientje

Hoi,

Er zijn creches  voor mensen die onregelmatig werken, want ik weet dat een vriendin van mij die arts is en in een ziekenhuis werkt hier gebruik van maakt. Zij levert iedere maand haar rooster in en daar wordt de opvang op afgestemd.  Misschien een  idee om bij een  ziekenhuis  in de buurt te informeren hoe de verpleegkundigen het daar oplossen. Dit zijn toch veelal vrouwen met kinderen.  

Succes
Groet
Lies  

Terug
Bovenaan