onregelmatige diensten en kinderopvang???

Hey meiden,

Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik werk onregelmatige diensten en mijn partner werkt hele dagen. Is er ook zoiets als kinderopvang voor mensen die onregelmatig werken? Ik bedoel ik ben 1 vaste dag vrij, maar voor de rest hangt het er maar net vanaf hoe ik ingepland wordt...

Ik heb trouwens nog helemaal geen regelmatige cylus.
Daar was ik al een beetje bang voor, want ik ben aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig en vaak ongesteld was, dat ik er helemaal gek van werd!

Zijn er nog meer meiden met een onregelmatige cyclus, en wie heeft er tips????

Liefs Wan

Hoi,

Heb je al eens aan gastouderopvang gedacht? Ik werk zelf in de zorg en een collega van   mij vangt het op deze manier op. Gastouderopvang wordt geboden door een erkend kinderopvangcentra in je buurt.Laat je daar eens informeren?

Onregelmatige cyclus? Ik weet er onderhand alles van. Volgende week magik naar de gyn, aangezien het voor de zwangerschap van mijn zoon wel allemaal regelmatig was. Maar, wil je weten wanneer je eisprong is, dan raad ik je aan om ovlatietesten te gebruiken.

Succes!
yvet

hoi hoi

Snap het ff niet... er stond altijd op de site als ik inlog : welkom Grover en nu staat ineens mijn emailadres daar???Maar goed.. daarvoor schrijf ik natuurlijk niet!!

Hoera!!! Ik weet ook eens ergens een antwoord op!!
Ik werk toevallig zelf als leidster op een kinderdagverblijf dus kan jullie geruststellen... Er zijn dagverblijven waar je "flexibel" terecht kan.
Heb zelf een kindje op de groep die 3 dagen komt, maar waarvan de moeder steeds wisselende dagen heeft. Op zo'n moment, reserveren wij alle dagen voor haar en geeft zij zogauw ze haar rooster heeft aan ons door wanneer het kindje komt!

Dit werkt prima. Weet alleen niet of ze dat op alle dagverblijven doen, bij mij is het zo dat er maximaal 1 flexibel kindje per groep is geloof ik.

Succes, mochten jullie nog meer vragen hebben, vuur maar af..!!

groetjes, grover

haihai even over je vraagje over fexibele kinderopvang. wij vangen meerdere flexibele kinderen per dag op in rotterdam dus ik weet niet waar je vandaan komt of werkt....

@ Inimini: Je bent helemaal top!
Mijn vriend werkt in Rotterdam dus dat zou goed uitkomen (als het zover is!). Wil je me de naam van je kinderdagverblijf geven?? Of vind je dat te riskant op deze site?

Liefs Bientje

Hallo,

Ook ik werk in de zorg en heb een kindje. Mijn zoon gaat dus onregelmatig naar de creche. Als ik moet werken dan gaat hij naar de creche. Ik kan hem halen en brengen wanneer ik dat wil. Ik moet wel minimaal 2,5 uur mijn zoon brengen maar dat is geen probleem....Ik betaal 7,21 euro per uur, maar als ik een hele plek neem dan ben ik meer geld kwijt dan nu. Je betaald dan wel 5 euro  nog wat....maar ben toch goedkoper uit zo...
Ik breng mijn zoon vandaag ook van half 3 tot 5 uur. Mijn man haalt hem weer op als hij klaar is met werken.....Perfect zo.....

hoihoi,

ik werk in de kinderopvang en bij ons kun je een flexibel contract afspreken, je betaald dan wel wat extra ( ik geloof 0.50 eurocent per uur extra), maar je geeft het rooster voor bijv. maart dan uiterlijk half februari aanbij de groep. alle groepen mogen bij ons flexibele kinderen plaatsen tot een max van 3 kinderen per groep, dus voorkeur kun je zelf aangeven.

succes ermee, liefs lieselot

Terug
Bovenaan