Onregelmatige diensten

Hoi meiden,

Mijn partner en ik zijn vanaf vorig jaar november bezig om een kleintje te krijgen maar't wil nog niet echt lukken.
Nu vraag ik me af en wie kan me daar een antw. op geven?
Ik draai onregelmatige diensten en dus ook nachtdiensten.
Volgende week moet ik 's nachts werken maar volgens mijn berekeningen heb ik ook net mijn vruchtbare periode.
Kan het zijn dat de kans dan kleiner is
om zwanger te worden?
Zelf denk ik wel dat het invloed heeft omdat je lichaam aan een andere ritme wenne moet maar zeker weten doe ik het niet.
Wie Kan mij hier meer over vertellen?

Liefs , Nala.
 
Hoi Nala,

Ik werk zelf ook met onregelmatige diensten, maar volgens mij heeft dit geen invloed op je cyclus.
De kans op een bevruchting lijkt mij even groot als bij een "kantoorbaan".
Je vrijt toch altijd vanaf een aantal dagen voor de eisprong, dus de zaadjes liggen te wachten op je ei.
 
Hoi Nala,
ik ben het met anoniem eens.wij zijn ook vanaf november bezig.wij zijn er steeds meer van overtuigd dat het net juiste moment moet zijn,helaas.Daarom is het ook zo'n wonder! ik heb 7maanden een kalender bijgehouden en nu temp ik alleen nog maar want ik werd er helemaal gestresst van als ik ongi moest worden. en dat gaat nu een stuk beter. het is wel moeilijk dat wachten,maar eens komt onze tijd ook!
succes!
gr. petra
 
Hoi Petra,

ik herken wat in jou verhaal w.b. dat gestress zijn en ik denk dat dat ook averechts werkt.
Ik betrap me er iedere keer op dat ik er teveel mee bezig ben, wanneer het bijna zover moet zijn om ongi te worden krijg ik gewoon de kriebels van de spanning en hoop teveel dat het gelukt is,eigenlijk dom van me omdat ik weet dat het niet goed is maar het is automatisme.
Trouwens, jij en anoniempje bedankt voor julie reactie op mijn vraag, hoor.

Groetjes, Nala
 
Terug
Bovenaan