<p>Dag lieve mama's!</p><p>Gisteren op controle bij de gynaecoloog. Vanwege verschillende klachten moest er bloed en urine ingeleverd worden. Voor de zekerheid wilde ook ze een CTG... Ze had al naar het hartje geluisterd en dat was goed, dus dat was niet de reden van het maken van de CTG.</p><p> </p><p>Eenmaal aan de CTG was de hartslag van beeb constant onregelmatig. Dit was voor hun reden om een uitgebreide te doen. Heb 2 uur aan de volgende CTG gelegen en ook hier vertoonde hij onregelmatige hartslagen. Pas op het eind ging het weer beter.</p><p>Daarna werd er een echo gemaakt van zijn hartje en zagen ze weer overslagen, maar blijkbaar niet zorgwekkend, want ik ben thuis..</p><p> </p><p>Heb nog duidelijk gevraagd of we ons zorgen moeten maken, maar dit bleek niet het geval want ze zien dit wekelijks (?) Maandag moet ik terug voor een nieuwe CTG en echo en mocht deze weer niet goed zijn een uitgebreidere echo.</p><p> </p><p>Ondanks dat ze aangeven dat dit 'normaal' is ben ik er helemaal niet rustig onder. Ook niet omdat ze dan toch nader onderzoek willen doen. Zijn er meer dames die dit hebben gehad? En zoja hoe verliep dit verder?</p>