onregelmatige menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik  ben op zoek naar info over vrouwen die een onregelmatige menstruatie hebben, maar nog niet aan de Clomid en zo zijn, maar die vond ik niet dus maar een nieuw topic met een hopelijk duidelijke titel!

Mijn verhaal: Vorige zomer gestopt met de pil. Vrij snel regelmatig ongesteld, d.w.z. een week of vijf en een half, voor mij normaal. November ineens zeven weken, en een hele laffe menstruatie. Januari keurig op tijd, heel pijnlijk en heftig. Week later weer, test positief: het bleek een miskraam te zijn geweest. (Balen zeg, is je test eindelijk positief als je één keer op negatief hoopt...) Week later weer bloedverlies. Daarna 11 weken niets, maar de gyneacoloog vertelde dat dat niet zo vreemd was. Op dag 78 zou ik naar de dokter gaan, de nacht ervoor eindelijk ongesteld geworden. Jippie, nog nooit zo blij geweest met flinke buikpijn!

Afijn, dat is dus ook alweer bijna zes weken terug. De thermometer geeft geen sprongetje (dat had ik wel in de periode voor mijn miskraam), dus morgen maar weer eens naar de dokter.

Is er iemand die ook zo'n onregelmatige menstruatie heeft die me kan vertellen dat het mijn kansen niet vermindert? Ik zie op tegen hormonenpillen, ik ben er nu al zo mee bezig dat mijn man er spontaan geen zin meer in heeft....

Liefs,
Zeeuws Meisje

Hoi zeeuws meisje! Ik heb geen onregelmatige cyclus, dus wat dat betreft kan ik je niet echt verder helpen. Wat ik wel kan zeggen is dat je kansen in principe niet verkleinen met een onregelmatige cyclus, alleen is je vruchtbare periode minder makkelijk te bepalen, dus moet je gaan temperaturen.

Succes in ieder geval met alles!

Groetjs, Pleun

Terug
Bovenaan