Zwanger- & Babybox
Meer
Home > Forums > Zwanger worden > Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is
Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is
Sorteer reacties van nieuw naar oud
←1…5859
ElsieJoy
21/05/2019 om 14:41REACTIE | REPORT | QUOTE
HOERA! Ongesteld geworden vamorgen, dus na 3 rondes niet mogen/kunnen klussen mogen we eindelijk weer! Nouja, wel nog even afwachten tot de menstruatie voorbij is natuurlijk, maar dan gewoon eindelijk weer zonder gehannes met condooms enzo… En ook netjes na 32 dagen, dus ben zeer tevreden met mijn lijf deze keer… Ronde 9 voelt na alles toch ook weer een beetje als een nieuwe ronde 1 hier, omdat de kansen nu in elk geval anders liggen.
Bo-Belle
21/05/2019 om 14:48REACTIE | REPORT | QUOTE
Wauw wat fijn ElsieJoyQ! Hopelijk heb je snel een mooie positieve test in handen
Mandareintje
21/05/2019 om 14:49REACTIE | REPORT | QUOTE
ElsieJoy: jeej! Snap dat het voelt als een nieuwe ronde 1, ja. Het probleempje is verholpen en de kansen zijn nu groter. Ik duim voor je dat het snel raak is!
Gebruiker10129020
21/05/2019 om 16:14REACTIE | REPORT | QUOTE
Hallo lieve meiden,
Ik ben nu bijna 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Ben al bij de gynaecoloog geweest. Mijn vriend en ik zijn allebei getest. Het zaad van mijn vriend was meer dan goed en ze hebben bij mijn bloed geprikt en dat was ook allemaal goed.
Ik ben weer na huis gestuurd en moest eerst maar een paar kilo afvallen (gaat om ongeveer 5kilo dat ik te zwaar ben) ik voel me een beetje gediscrimineerd. Ze willen me daarom nog niet veder helpen. Maar heb nog steeds onregelmatige cyclus. Soms wel 45dagen of meer.
Soms heb ik het idee dat ik vaal als vrouw. En als je terug gaat na de huisarts krijg ik te horen dat ik nog jong genoeg ben en dat is helemaal niet wat je wilt horen. Het enige wat je wil horen is dat je geholpen word.