Onregelmatige weeën, enorm pijnlijk, gebroken vliezen

Gisteren rond de middag braken mn vliezen luid en duidelijk. Vk gebeld; 24u afwachten of weeën starten. Afgelopen nacht onregelmatig wat weeën gehad die me wakker hielden, om 9u in zkh geweest voor CTG ivm langdurig gebroken vliezen, alles oké. Morgen wederom CTG. Woensdag inleiden als dan nog niks uit zichzelf is begonnen. Nu mijn vraag; iemand ervaring met zeer onregelmatige weeën die wel echt al "echt" waren? Ze komen om de 20/30min maar houden zeker 2-4min aan. Als ik probeer te slapen/dutje doen kan ik er vergif op innemen, dan komt er een. De pijn is zo hevig dat ik me (het is mn tweede zwangerschap en kan enige vergelijking wel maken) moeilijk kan voorstellen dat dit nog voorweeën zijn. Ik bespreek het sowieso morgen weer maar iemand ervaring met zeer onregelmatige hevige weeën die lang aanhielden, gebroken vliezen en die toch al aan het bevallen was?

Geen gebroken vliezen maar wel paar uur lang weeën gehad die heel onregelmatig waren. Om de 5, 11, 2, 20 minuten. Ze duurde ook steeds wisselend. Dan 40 sec, dan 1 minuut. Deed wel wat zeer maar niet echt dramatisch ofzo (had al twee kids en herkende dit niet) dacht echt dat het voorweeën waren. Had dit al paar keer eerder gehad die week zonder ontsluiting. Na 9 uur zo bezig ging ik liggen en braken ineens mijn vliezen. Ik bleek al 9 cm ontsluiting te hebben en nog geen uur na breken van de vliezen is mijn zoon geboren. Nadat de vliezen gebroken waren deden de ween wel echt zeer trouwens. Bij mijn tweede bevalling (8jr geleden) braken de vliezen maar kreeg ik geen ween. Ik moest me toen 24 uur later la melden in ziekenhuis en werd toen gelijk met medicatie doorgeleid. Is het tegenwoordig normaal dat ze je nog zo lang laten wachten.?

Niet helemaal hetzelfde, maar wel 3 keer langdurig gebroken vliezen met onregelmatige weeën gehad - je verzint het niet. Alleen waren de weeën bij mij niet zo heftig als jij omschrijft. Blijkbaar werkt mijn lijf niet volgens het boekje. Bij m'n 2e kindje beviel ik een half uur na aankomst in het ziekenhuis. Ondanks die onregelmatige weeën. M'n 3e kindje had ik 5 minuten na aankomst in de bevalkamer (waar ik rustig naartoe gelopen ben) al in m'n armen. In het verslag staat zelfs letterlijk 'mevrouw klinkt nog niet in partu' (toen ik het ziekenhuis belde of ik mocht komen). Nou, blijkbaar was de bevalling toch echt al wel begonnen, haha!
Dus ja, zoals je het omschrijft klinkt het absoluut dat je lichaam hard aan het werk is! Heel veel succes ???
En mocht je het niet vertrouwen, vraag of je naar het ziekenhuis mag hè.

Thanks voor de reacties! 
Update: om 2:00u begon toch enige regelmaat, om 3:30u in ziekenhuis met 5cm. Om 6u vanochtend is hij geboren. De weeën konden dus wel nóg erger haha maar het waren zeker geen voorweeën meer. 
@RS jij ook succes met de laatste loodjes :)

Terug
Bovenaan