Onregelmatigheid

Hallo meiden!
Even een vraagje. Mijn cyclus was altijd 26 dagen. Na mijn mk werd ik ook weer na 26 dagen ongesteld. Ik was erg blij, want dacht gelijk weer in een goede cyclus te zitten. Alleen wil het nu zo zijn dat ik na 28 dagen nog niet ongesteld ben (en ook niet zwanger). Hebben meer van jullie dat gehad dat na een mk en je eerst ongi daarna toch weer onregelmatigheid kan voorkomen???
Geniet van het mooie weer allemaal!!!
Groeten S

ik denk dat het ook met het weer te maken heeft en vakantie, dan ben ik als ik terug kom altijd wat te laat. Je zult zien binnen een paar dagen ben je het wel en waarschijnlijk daarna gewoon weer normaal.

Lotte

Hoi S.,

Bij mij was mijn cyclus meteen al van slag maar nu 2 ongi's later lijkt mijn cyclus weer korter en regelmatiger te worden. Na een mk schijnt het vaak voor te komen dat de eerste maanden de cyclus van slag is. Succes ermee!

Groetjes F.

Beste s

Wat jij schrijft komt me heel erg bekent voor,ik was na mijn miskraam precies de 28e dag ongi ik dacht nou dat gaat lekker makkie zo!
Nou de volgende was ik 3 dagen te vroeg en die keer erop was ik 4 dagen te laat!
En nu ben ik 8wk en 4 dgn zwanger!!!!

Lieve S,
Het kan inderdaad. Ik was direct na de pilstop zwanger, dus wist niet of ik regelmatig was of niet. Helaas was dat een miskraam geworden (met 13 weken). Ik heb een strakke cyclus van 28 dagen. Kan bijna de klok erop gelijk zetten (werdt niet gelijk zwanger na de miskraam). Een paar maanden geleden was ik na 31 dagen nog niet ongi. Ik blij, maar helaas... dag 32 verpestte de pret.
Daarna weer gewoon elke maan 28 dagen.

En nu??!! 6 weken zwanger!!!

groetjes
miranda

Terug
Bovenaan