Onrust baby 3,5 maand

<p>Hi,</p><p>mijn zoon van 3,5 maand is snel ontevreden, als ik hem in de box neerleg dan houdt hij dit 5-10 min vol en begint hij te huilen. Hij lijkt altijd “aan” te staan. Zijn beentjes altijd gestrekt en gespannen en ook zijn armpjes zijn altijd gespannen. Hij ligt nooit ontspannen, ook op schoot is dit hetzelfde. <br />alleen tijdens de fles en het slapen is hij ontspannen. <br />het is zo lastig, oppas zegt ook: ja je hebt je handen vol aan hem want je moet hem de hele tijd bezig houden. Zelf merk ik het ook; je komt nergens aan toe. 5 min in de box, 10 min in de wipper en ga zo maar door. <br />Snachts doet hij het wel perfect en slaapt hij van 19-7. Dus ik durf bijna niet te “klagen”.</p><p><br />zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en wat kan ik voor m’n kleine mannetje doen?</p><p>hij is geboren na een vrij snelle bevalling, wel met vacuüm en toen is er flink aan hem getrokken. <br />hij krijgt verdikte voeding ivm verborgen reflux </p>

Ben je al eens bij een osteopaat geweest? Mogelijk dat door de vacuümverlossing ergens iets bekneld is waardoor hij zoveel spanning heeft! Ik hoor veel goede ervaringen met de osteopaat! 
Succes :)

Wij hebben bij een kinderfysio gelopen i.v.m. een voorkeurshouding en ons kleine jongetje was ook zo onwijs gespannen, de fysio heeft ons geholpen hem te leren ontspannen en nu is het een heerlijk vrolijk ontspannen kindje die zichzelf prima kan vermaken (is nu bijna een jaar). Hij kreeg vanaf ongeveer 3 a 4 maanden oud inderdaad fysiotherapie. 
Ik hoop voor je kleintje dat het snel beter gaat!

We lopen al bij de osteopaat voor zijn verborgen reflux en ga aankomende week vragen om de spanning te behandelen. Misschien is anders een kinderfysio nog een idee inderdaad. Dank jullie wel

Terug
Bovenaan