Hey,
wat vervelend. Birgit (02/07/07) heeft ook koemelk allergie, door een homeopaat vastgesteld. Omdat het bij jou uit een bloedtest is vastgesteld heb je iig recht op vergoeding van de HA voeding, dat scheelt nogal! Moet je de doktersverklaring opsturen naar je verzekeraar. Meestal zie je al snel verandering, maar de stoffen waar ze allergisch voor is, zijn pas na 3 a 4 dagen echt weg.
Bij BV zoals hier, zal jij op dieet moeten, maar daar moet je je goed over laten inlichten, op het CB weten ze hier meer van, je zal naar een dieetist moeten waars.
Ze kunnen over de allergie heengroeien, hoe snel dat gaat weet ik niet precies, verschilt per kind en de aard vd allergie denk ik.
Birgit heeft nog meer allergieen dan alleen koemelk eiwit, zoals banaan, chocola, varkensvlees, ui,knoflook etc etc... ik moet haar dan ook zeker nog laten testen voordat ze over gaat op fruit, om te kijken of ze nog allergisch voor oa banaan is..
Nou veel succes, ik hoop dat je over een paar dagen een fijn rustig kindje hebt!
grtjs Evelien