Onrust /Nesteldrang !! Wie ook ???

A

Anoniem

Guest
Hoiiii

Wie heeft daar ook zo'n last van????
Alles, maar dan ook echt ALLES moet helemaal schoon zijn.

Ik wil ineens allemaal nieuwe planten voor de ramen, mijn meubels wil ik in een andere opstelling, nieuwe schilderijen (kunstuitleen) halen, nieuwe kleur kussentjes op de bank etc..........
Eigenlijk te gek voor woorden.

Ik heb zo het idee, dat ik nooit rustig kan ontspannen.
Terwijl ik juist dacht; "In mijn verlof ga ik weer lekker boeken lezen als mijn dochter op de creche is."
Maar ik kom er gewoon niet aan toe.

Wie heeft dit ook????

Liefs Vilies.

whaha ja ik ken dit ik heb dit al gehad .....
mijn man vroeg op een gegeven moment houden we nog wat over thuis?
elke keer als hij thuis kwam dan stond er weer een doos die weg moest haha
ook heeft hij alle thee glazen planten met potten en nog veel meer mee naar de zaak genomen die jongens daar moesten ook steeds lachen zo van wanneer stopt ze???

ikheb allemaal nieuwe planten gekocht nieuwe   spullen voor in de keuken en ja noem maar op
het hoord er allemaal bij het is de bekende nesteldrang hahah gewoon aan toegeven zolang het kan dan he !!!

veel sterkte met je opruimmanie hahaah

veel liefs cora

Hoi
ik heb er ook veel last van maar eigenlijk mijn man nog meer. Ik wil namelijk alles in orde hebben tot het extreme toe maar kan zelf geen klap meer dus je raad wel ie het moet doen. ik probere mezef wel in te houden maar sommige dingen lijken opeens zo belangrijk dat het moet gebeuren, arme man :)
groetjes

ahaaaa hoort dat er ook bij???

Ik wilde ineens hals over kop plakfolie voor de ramen en de keuken omdat iedereen zo naar binnen kon kijken, nieuw potjes voor mijn suiker, thee en koffie.. een nieuwe digitale camera, wasmand moet leeg blijven (al is t geen volle machine) huis moet schoon blijven...boodschappen voor de kraamvisite moet in huis zijn.. wil allemaal dingen hebben die ik nog nodig heb en wel METEEN! hahaha...ik wist niet dat dat er ook bij hoorde hoor!
Ik dacht dat nesteldrang puur schoonmaakmanie was maar dus   niet :p Nou, weet ik ook weer waarom ik zo gek word van mezelf hihi

Angela

38 wkn 5 dgn

Wat een onrust krijgen we ineens in ons lijf he?! Geweldig!
Ik wil ook steeds het huis schoon hebben, alles opgeruimd etc. Ik kan nog heel veel zelf, gewoon rustig aan.
Mijn man heeft dat helemaal in de gaten en zonder wat te hoeven vragen zorgt hij er wel voor dat alles in orde is. Hij heeft zelfs alle kleine klusjes die al een jaar gedaan hadden moeten worden opgepakt (lampen, lijstje, planken ophangen etc.) Zo heerlijk! Ons huis heeft er nog nooit zo goed uitgezien!
De baby kan komen!

Ik begin mezelf af en toe zat te worden.
Wil alles geregeld hebben en op orde hebben,maar hoe
meer ik mijn best doe hoe erger het mislukt.
Er lijkt wel geen eind aan te komen aan het geregel en gedoe.
Dan is onze kat dood ziek, dan komen ze op het laatste moment
de commode omwisselen (terwijl wij dachten dat ze alleen  
een plankje kwamen omruilen) het huis dat altijd maar weer
opgeruimder kan.

Gelukkig is voor mij het einde alweer bijna in zicht.
Wens jullie nog veel sterkte met de laatste loodjes
en jullie schoonmaak woede

liefs christa 38wk5

Ook dat stadium ben ik inmiddels voorbij!
Alles is schoon, heb inmiddels 100x gestofzogen, 1000 wasjes gedraaid, alle baby kleertjes op orde gemaakt bla bla.
Manlief vond mijn gezeur ook wel eens een keer welletjes.
Dat stofzuigen blijft er wel een beetje in.... Maar dat komt mede omdat wij een hond hebben en ik het vies vind als het huis vol hondehaar zou liggen.

Gordijnen zijn uitgewassen, keuken uitgesopt, tuin winter klaar gemaakt, zucht...kom maar op! Kraamverpleegster heeft straks geen drol meer te doen hier. Op het wassen, de baby en het stofzuigen na ;o)

Terug
Bovenaan