@mamavanlot
geen recht op hulp! zolang er ergens in hengelo plek is bij een opvang (voor eigen rekening) krijg je geen hulp. Achteraf wel goed.
onze eigen gastouder maar gebeld en met gastouderburo gebeld, mara gaat daar nu 5 dagen heen en buren brengen haar ochtends. Er zouden nieuwe kindjes bij komen maar die staan nu on hold. Superflexibel, dat is weer het pluspunt van onze opvang ondanks onze opvoedverschillen.
ik moet dus aankleden en ont bijt zelf doen met haar, maar dat is gelukt, sta na 1,5 week al steviger op de benen
daarna heel moe en kan ik hele dag in bed liggen met Jonna in het wiegje naast me of in mijn armen natuurlijk
Vind het wel ff fijn, geen mensen in huis, er zijn zoveel mensen de laatste tijd hier geweest
en als mijn man en dochter er zijn ga ik toch het bed uit voor hun, om bij hun te zijn en rust ik dus niet goed.
tussendoor kleine klusjes in huis, de voorraadkast maar eens doorspitten en veel weggooien. en alles kan in mijn tempo zonder meekijkers. best lekker.
kan niet wachten tot ik de deur weer uit kan maar ja tot die tijd hier maar nuttig maken en genieten van mijn uitzicht uit de slaapkamer. Gelukkig een heel groot raam (woonkamerraam) met verzicht