onrust van andere kinderen

hebben jullie er ook last van dat de andere kinderen wat onrustig zijn? ik zie het bij me dochter is 4 jaar. heb ik sowieso ook bij haar gehad toen ik zwanger was van de kleinste. dat ze erg ging huilen snachts zodra die geboren was was het ook weg. maar nu begint het sinds van de week weer. savonds wakker worden of snachts en dan huilen en bibberen. soms moeten plassen soms niet.. ik heb echt het idee dat ze onrustig is omdat mijn bevalling nadert. herkent iemand dit?

mara was heel erg onrustig maar bij ons speelde ook dat ik compleet wegviel en zij vaak mij steeph logeerde en papa supergestressed was en mama ook

sinds ik uit het ziekenhuis ben heeft mara de 1e paar dagne nachts koorts gehad
overdag supervrolijk en alle energie van de afgelopen tijd eruit gooien en nachts ging de temperatuur omhoog
nu had ze ook nog tandjes die erdoor kwamen tegelijkertijd en spuitluiers!!!
ik denk dat haar lichaam gewoon alles ff moest verwerken en zo werkte het prima, overdag ravotten en avonds met sinaspril naar bed
na een paar dagen kwam bi jons de rust en bij haar ook

Mara slaapt op dit moment nog wel wat onrustig, ze moet ff wennen dat de kinderwagen nu ook voor haar zusje is en ons ritme begint vanaf vandaag pas weer ivm einde verlof van mijn man

ach ja ze is nog geeneens 2 jaar dus ik vind dat ze het supergoed doet
nachts even aai over de bol en klaar

o das wel erg lekker.. ja joh dus je staat er weer alleen voor of heb je nog hulp? valt wel weer ff tegen zeker? tenminste vind ik altijd.je ben zo dat relaxe gewend en lekker leggen enzo als dan die zuster weg is.. oohh vreselijk vind ik altijd de eerste dagen.. hoeist nu met jezelf?

Ja hier ook hoor. Mijn zoontje is bijna 4,5 en die merkt het ook heel erg heel aanhankelijk en knuffelen en maar roepen wanneer komt mijn broertje nou. Hij zegt de hele tijd ben blij als mijn broertje geboren is kunnen wij weer leuke dingen gaan doen naar de dierentuin en samen zwemmen hahaha

@mamavanlot

geen recht op hulp! zolang er ergens in hengelo plek is bij een opvang (voor eigen rekening) krijg je geen hulp. Achteraf wel goed.

onze eigen gastouder maar gebeld en met gastouderburo gebeld, mara gaat daar nu 5 dagen heen en buren brengen haar ochtends. Er zouden nieuwe kindjes bij komen maar die staan nu on hold. Superflexibel, dat is weer het pluspunt van onze opvang ondanks onze opvoedverschillen.
ik moet dus aankleden en ont bijt zelf doen met haar, maar dat is gelukt, sta na 1,5 week al steviger op de benen
daarna heel moe en kan ik hele dag in bed liggen met Jonna in het wiegje naast me of in mijn armen natuurlijk

Vind het wel ff fijn, geen mensen in huis, er zijn zoveel mensen de laatste tijd hier geweest
en als mijn man en dochter er zijn ga ik toch het bed uit voor hun, om bij hun te zijn en rust ik dus niet goed.

tussendoor kleine klusjes in huis, de voorraadkast maar eens doorspitten en veel weggooien. en alles kan in mijn tempo zonder meekijkers. best lekker.

kan niet wachten tot ik de deur weer uit kan maar ja tot die tijd hier maar nuttig maken en genieten van mijn uitzicht uit de slaapkamer. Gelukkig een heel groot raam (woonkamerraam) met verzicht

ok nou das fijn. als je maar weer lekker een beetje opknapt. kan zo goed doen! en zeker nu het weer een beetje weer word kan je nog wel weer energie van krijgen|! succes ermee

Terug
Bovenaan