Onrust/ zorge.

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Ik wil graag even mijn hartluchten, ofja mijn zorge bespreekzaam maken. </p><p> </p><p>Voorheen kon ik altijd pijlen wanneer mijn menstruatie plaats ging vinden of ovulatie. Afgelopen 2 maanden heb ik geen opgezeten borsten, geen buik/rug pijn, en mijn humeur veranderd ook niet meer.. </p><p>Ik heb wel continu steken richting mijn eierstokken.</p><p>wat boven mijn vagina / onderbuik staat het opgezet. </p><p> </p><p>Maar nu komt het ..</p><p>Sinds gisteren ben ik extreem aan het bloeden. </p><p>Volgens mij notitie app moet ik pas over 2,5 week ongesteld worden. </p><p>Owja, 2 weken gelden was de zwangerschap test negatief. </p><p>Ik durf de dokter niet te bellen. </p><p>Ik heb een bepaalde angst/ naar gevoel in me dat het niet lekker zit. </p><p> </p><p>Hopelijk kan iemand zijn of haar ervaring delen of advies geven. </p><p> </p><p>Liefs,</p>
 
Hi!
Klinkt inderdaad niet fijn.
Als dit niet de normale klachten zijn die je normaal hebt gedurende je ongesteldheid zou ik toch de dokter even bellen ook al ben je bang om dit te doen.

In dit geval kan je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Sterkte! 


 
Terug
Bovenaan