Onrust!

<p>Hoi dames, </p><p>Ik ben nu ongeveer 6 weekjes zwanger. Gisteren enorm last gehad van mijn darmen. Ik ben toen naar de wc geweest en had diarree (sorry voor de info)</p><p>Hierna ben ik helder rood gaan bloeden. Ik schrok mij helemaal kapot!</p><p>Dit is echter eenmalig geweest maar nu heb ik tot op heden licht bruine slijmverlies. </p><p>Ook trekt mijn onderrug continue samen. Ik word hier erg onzeker van. </p><p>De VK heeft gezegd dat het twee kanten op kan gaan en dat ik ook rekening moet houden met een miskraam. </p><p> </p><p>Wie van de dames heeft dit ook meegemaakt? :( </p>

Hoi, wat een onzekere tijd voor je! Dit jaar een miskraam gehad op 7,5 week, en ik vond dat heel verdrietig om mee te maken. Maar of jij nu een miskraam hebt of niet, het is belangrijk om te weten dat je lijf doet wat het hoort te doen. Als dit een miskraam wordt dan was het waarschijnlijk een zwaar geestelijk/lichamelijk gehandicapt kindje geworden. Je lijf stoot het dan zelf af. Als het innestelingsbloed of een gesprongen vaatje blijkt, dan is er niks aan de hand en doet je lijf ook wat het zou moeten doen. Nu kun je even niets behalve afwachten. Heel veel sterkte en mocht het toch een miskraam zijn, vertrouw er dan op dat je lijf het opnieuw kan!

Terug
Bovenaan