onrust

hallo allemaal,
ik ben van het decemberforum en kwam hier weer eens kijken.
wat is heir toch aan de hand lees een hoop gekibbel naar elkaar toe.
gaat dat altijd zo heir of is dat naar bepaalde personen toe?
dacht dat het gezellig was om zo met elkaar over de zwangerschap te hebben.
ik gun ieder zijn zwangerschap en hoop dat iedereen er ook van geniet.

groetjes carola
 
Welk gekibbel? Er staan hier toch een heleboel leuke berichtjes? ik vind hier altijd heel veel begrip en leer er meestal ook nog wat van. dus klets maar lekker mee en laat sommige rare berichtjes voor wat ze zijn. Er is hier soms een vieze man actief, die wordt meestal snel verwijderd. Verder is t hier leuk,

groetjes Simone

 
hoi carola, ben t helemaal met je eens, we zijn toch volwassen dames onder elkaar en kunnen elkaar toch in onze waarde laten, maar goed dat zal wel aan mij liggen... gr fie
 
Hoi Carola,

Ik zit pas sinds kort op het forum en het viel me ook al op dat sommige onder ons niet zo aardig zijn tegen elkaar. Wat zielig zeg, dit hoort een leuk hoekje te zijn voor de zwangeren onder ons. Laten we die lui dus geoon negeren, lijkt me het beste!

groetjes Linda
 
Carola, bemoei je der niet mee meid! Ik zeg het voor je eigen bestwil maar als je het hier niks vind moet je gewoon niet komen en je er verder buiten houden. Voor je het weet ben je een pispaal. Dit forum heeft een behoorlijke reputatie op te houden tenslotte. Hele bedrijven lezen tijdens de koffie over het wel en wee van de kibbelende zwangeren hier, gun die mensen ook een pleziertje!
 
Terug
Bovenaan