onrust

alicia is in bed heel onrustig.
en kan overdag haar slaap niet te pakken krijgen
ze maait dan met haar armen en benen door de lucht.
en op de buik slapen helpt ook niet meer want ze kan zichzelf tot kruipen tillen.

heeft iemand misschien een tip voor ons?
we hebben niets in het bedje liggen of eraan hangen.
alleen voor een dag nacht ritme overdag een muziekje

ja zelfs dat hebben we.
maar als ze een lange tijd haar hoofd omhoog getilt heeft. zo'n 10 minuten dan is de energie op en klapt ze naar beneden. dan is het ook huilen

Misschien is inbakeren nodig met je kleine meid! Vraag er ophet cb eens naar.
Ik herken dit heel erg namelijk. Tygo is van af week 12 ingebakerd en sindsdien slaapt hij heerlijk. (Ik wist niet wat me overkwam)
Succes iig.

Groetjes Marieke (september mama)

Inderdaad, inbakeren schijnt te helpen. Maar als je haar een minuutje of 10 laat huilen helpt vaak ook wel....... Connor heeft momenteel ook wat moeite misschien dat het donker-licht verhaal wat moeite geeft. daar had Margo ook altijd moeite mee als baby.

Hai Inderdaad inbakeren brengt een hele hoop rust. Zoek op internet is naar de Pacco doek. Inbakeren kost soms wel wat doorzettingsvermogen, met name voor jou. Alicia zal het misschien in het begin niet accepteren want ze wordt enorm beperkt in haar bewegingsvrijheid maar dat is wel wat haar gaat helpen om rust te krijgen in haar lijfje en dus straks lekker gaat slapen. Het ziet er misschien ook wat zielig uit...t zijn net wormpjes. Maar echt het zal vast en zeker helpen. Wel vragen bij het consultatiebureau want er mag lichamelijks niets aan de hand zijn met haar (bijv met haar heupjes). Ik heb mijn 3 kinderen ingebakerd en het was zo fijn, eindelijk rust voor je kind en voor jullie.... Heb je nog vragen.....stel ze gerust!! Hoop dat je er wat aan hebt.

Succes...groetjes Fee

Lise kan overdag ook erg onrustig slapen. Maait idd met haar armpjes en heeft nu vanaf 8.30 uur tot 11.00 uur gehuild, ik denk omdat ze de slaap niet kon vatten. Toen de bv maar gegeven maar ze was zo moe dat ze denk ik niet genoeg heeft gedronken dus ben benieuwd hoelang ze nu slaapt. Moet hier wel erg aan wennen omdat mijn zoontje dat totaal niet had. Moet dinsdag naar het cb en zal het daar eens navragen.
Maar een deken/badcape is idd ook een goed idee!

Terug
Bovenaan