Onrust...

hmmmmm, dit vind ik niet zo leuk.'k Heb n beetje onrustig gevoel... Menstruatie pijn, trekken onder ind e rug, onrustige darmen....onrustige benen.
Lastig in te schatten.Bij de oudste had ik 2 weken voorweeen.Dus eigenlijk ga ik er vanuit dat dit nog niet de aanloop voor t echte werk is, maar 't ''probleem is'', mijn man werkt nog, hij is tankwagen chauffeur en heeft veel werk op t moment.Ik wil m dus niet voor niets gaan bellen, maar heb ook weinig zin om alleen te bevallen.Ik verwacht dat t dit keer ook weer snel gaat...
Hahaha, ik had gedacht dat ik nu bij en 3e wel wat relaxer zou zijn...

Naja, afwachten maar.De kinderen zijn ook wat onrustig, oma is er wat heel leuk is en ook best goed gaat, alleen wil je continue de aandacht aan de kids geven en die draaien helemaal door want ze willen 'gewoon' spelen enzo.Naja, ook dat heeft ff tijd nodig.

Leker dat k hier ff kan zeuren...
 
Zeur maar lekker, hoor! Is af en toe wel zo fijn. Hier ook een hoop onrust (ligt het aan het land ;-)). Vooral omdat er nog veel geregeld meot worden waar ik eigenlijk gewoon geen energie meer voor heb, maar het moet toch echt gebeuren anders hebben we straks een probleem (huishoudelijk hulp die gister zou strarten bv, maar ook de verkoop van ons huis waar we nog het eea voor moeten doen). Mijn gevoel zei steeds dat dit kindje te vroeg zou komen, maar het is hier zo druk at ik denk dat het kindje helemaal niet meer wil komen. En daar ben ik nu toch wel een beetje bang voor: over de 41 weken gaan. Beleid van de verloskundige hier is heel anders dan in Nl en dat voelt niet goed. Pfff, wat een gedoe!
Ben ik ook nog eens jarig vandaag. Ik vind het helemaal niet erg om het niet te vieren, maar wat zou ik graag even in Nl zijn met vrienden en familie om me heen. En zonder al die onrust omdat ik weet hoe alles werkt...
Zo dat ben ik kwijt...
 
OOOOOH, GEFELICITEERD!!!Hoop dat je ondanks alles toch een beetje leuke dag hebt!!!

Liefs, en ja ik kan me jou wel voorstellen.Als alles nieuw is....Ik ben nu wel gewent hier maar als je nog niet alles op regel heb´t lijkt me erg stressig ja!! Succes hooor, alles komt goed!!

Gerrie
 
Vervelend dat het zo onrustig is!! Kun je niet met je gyn overleggen wat de stand van zaken is? Misschien heb je al wel ontsluiting en zit je in de beginfase van je bevalling! Je gaat toch niet eerder bevallen dan mij he?! ;) Ik wil namelijk ook zo graag!!

@mammavanbijna 3: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch een fijne en gezellige dag hebt!
 
@ FA1985, ja als ik meer regelmaat voel ga ik idd ff voor CTG naar mn gyn, want ik moet 30km rijden naar t ZH en dat is me te ver voor zomaar ff.

'k Heb de kinderen beloofd ff weg te gaan met oma, brrr geen zin in ;), maar goed mss is beetje afleiding wel goed
 
Heeey, herkenbaar hoor! Ik had het vorige week woensdag t/m zaterdag heel erg, ik dacht woensdag echt ff dat het was begonnen, maar vanaf zaterdag werd het steeds rustiger en sinds gister is het helemaal over! Nu maar afwachten dus, van mij mag het komen, vandaag 39+3, dus zal niet heel lang meer duren, haha!

@Mammavanbijna3: Gefeliciteerd met je verjaardag!!
 
Terug
Bovenaan