Onrust...

Hoi meiden!

Wat heerlijk om te horen dat er al een aantal van jullie heerlijk genieten van jullie kleintje! Een goed begin van het jaar!

Inmiddels ben ik morgen 38 weken zwanger en de onrust is in volle gang. Met de derde heb ik ook een aantal weken onrust gehad, maar dit spant de kroon. Ik heb er dagdelen bij dat ik echt op mijn ademhaling moet gaan letten...... Eergister zo'n hele dag gehad van veel harde buiken en voorweeen en gister was het ineens weer helemaal rustig. Gisteravond begon het alleen weer en ook nu weer harde buiken en krampen.....

Ik hoop niet dat dit nog 2 weken gaat duren, want het is best vermoeiend. Ook het idee:'zou het nu dan doorzetten?' geeft onrust.....

Ben benieuwd hoe het verder gaat, ik houd jullie op de hoogte...

Liefs!

Oef.. allereerst sterkte! ik herken het echt.. niet dat ik ooit eerder zwanger ben geweest maar het is bij ook behoorlijk onrustig.. Succes met de laatste loodjes ;)

Oh, hier is het ook onrustig. In mijn buik en in mijn hoofd. Dit is mijn derde kindje, dus je zou denken dat ik wel beter weet dan bij ieder krampje te denken dat het begonnen is. Maar zo werkt het blijkbaar niet.
Vandaag ben ik uitgerekend en ik zit echt heel erg te wachten tot het gaat beginnen, terwijl het heel goed kan dat het nog een week duurt, mijn eerste kwam twee dagen na de uitgerekende datum en mijn tweede zelfs 10 dagen. Nog even proberen geduld te hebben dus.

Hey meiden, dank je voor jullie lieve reacties!

@eliza-leonie: Ja, gek is dat he, je weet al wat je verwachten kan en ondanks dat is het toch weer 'nieuw'. Ik heb dat precies zo! Ik weet met mijn verstand dat ik nuchter moet blijven, anders worden het nog wel hele lange weken en aan de andere kant hoop je zo dat het gaat beginnen. Gelukkig ben ik 2 keer in de 39e week bevallen en 1 keer 1 dagje te laat. Zelfs de vk zei dat ze niet verwacht dat ik veel over tijd zal gaan. Tja, en ook hiervan weet ik dat ik er geen rekening mee moet houden, maar toch....
Jij ook heel veel sterkte, hopelijk gaat het bij jou nu snel van start, jij hebt de uitgerekende datum nu in ieder geval gehad!

Terug
Bovenaan