onrust

Hoi allemaal,

Ik ben nu ruim 33 weken zwanger en ik voel me zoooo onrustig de laatste paar dagen! ik heb het gevoel dat ik nog van alles moet doen (waar ik helemaal geen fut voor heb) maar ik heb helemaal niet veel te doen! Het huis is (redelijk) op orde en als ik te veel doe krijg ik erge last van mijn bekken (bekkeninstabiliteit sinds week 18.

Hebben jullie dat ook? Ik word gek van me zelf!

Groetjes,
Suzanne

Zo erg als bij jou is het bij mij gelukkig niet maar ik loop wel met de gedachte of ik alles wel op tijd gewassen heb. Ik heb zelf namelijk het gevoel dat de kleine een week eerder wordt geboren maar ik moet wel alles nog wassen.
Verder wil ik ook nog alles een grote beurt hebben maar ik moet volgende week nog 2 dagen werken en daarna heb ik 6 weken zwangerschapsverlof dus misschien lukt het nog :p
Doe lekker rustig aan anders ben je straks nog verder van huis als je alleen nog maar last heb van je bekken. Misschien kan iemand in je omgeving je helpen met het huishouden?

liefs

Dat noemen ze nesteldrang hahaha... heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook zon last van gehad en ik kon toen ook niets. Kon toen haast niet meer lopen van de pijn. Nu heb ik er ook wel last van maar heb eerst andere dingen die ik op orde moet krijgen dus leg het naast me neer, dat gaat me redelijk goed af.

succes!

Winkeldrang, 'k had al niet meer gewinkeld sinds augustus. Heb eigenlijk alleen maar bergen rompers ondergoed, sokken e.d. gekocht. En een hele hoop leuke meiden kleertjes gekocht voor mn dochter ze gaat net naar maat 86 dus echt uit de babykleertjes.

hoi ik heb er ook last van, wil graag alles nog een keer goed schoon te hebben gemaakt, laatst had ik een vrije dag dus de baby kamer schoongemaakt, nu is het natuurlijk niet echt slim dat we zo veel schoonmaken want eingelijk ziet de kleine het niet het is meer voor ons zelf dan voor de kleine, die komt toch wel of de zolder nu wel of niet opgeruimd is, doe rustig aan en doe anders een half uurtje iets en neem dan een kwartier rust, toch ook aan je zelf denken.

Terug
Bovenaan