onrustig aan de borst, overstrekken..tandjes??

Hallo dames. het onderwerp zegt het al zo'n beetje..
Mijn zoontje (14 weken) drinkt sinds een weekje of 2 heel onrustig aan de borst. Hij zet zich met zijn handjes tegen mijn borst af, laat los begint met zijn bolletje te schudden. Als ie dan weer beet heeft begint het van voren af aan..Ook overstrekt hij zich dan regelmatig..
Nou heb ik ook het idee dat er een tandje zit aan te komen, je ziet duidelijk iets zitten aan de onderkant en mijn oudste kreeg ook rond deze tijd zijn eerste tandje..
Zou het daardoor komen dat ie zo onrustig is aan de borst??
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Mijn dochter heeft flesvoeding, maar is ook ontzettend onrustig tijdens het drinken sinds ongeveer 3 weken( ze is nu 16 weken). Nu is het altijd al een beweegelijke tante, maar tijdens het drinken lijkt wel erger te worden. Soms denk ik gewoon dat ze van alles wil tijdens het drinken, maar soms lijkt het of ze ergens last van heeft. Inderdaad ineens met hoofd een ruk de andere kent op, trappen, strekken, beetje kreunen of murmelen. Toevallig dat het ongeveer rond dezelfde leeftijd is ontstaan. Ik heb geen idee wat het is, vraag me dat zelf ook af......

Ben benieuwd of andere dit herkennen en enig idee hebben wat het is?

groetjes Marit

Hoi Marit. Ja, Jesse doet ook niks anders dan op zijn handjes bijten, en nu je het zegt (eeh, schrijft haha..) hij heeft ook al een paar dagen knalrode wangetjes!
Ik ben bij Jesse bijna zeker dat het tandjes zijn, dus misschien heeft die van jou er toch ook wel last van.. We houden het in de gaten!!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan