Onrustig bij 1e sprongetje

<p>Hoi</p><p>Ons kindje is als het goed is nu bezig met zijn 1e sprongetje na de 5 weken..</p><p>En dat is ook goed te merken zeg maar, niks is goed . Heel onrustig, is al vanaf van ochtend 9 uur wakker en nu nog steeds .</p><p>En wil ook niet echt slapen terwijl die zo moe is. Geeft er iemand nog tips over hoe we het beste kunne handelen?</p>
 
Oww heel vervelend, mijn dochter zit op het moment in haar 6de sprong en merk het ook altijd aan haar. Ik heb zelf de oei ik groei app, maar is ook een boek van. Daarin staat uitleg over de sprong en ook tips om je kindje te helpen bij die sprong. Verder extra aandacht en nog meer knuffelen ? veel succes! 
 
Die akelige sprongetjes, mijn zoontje is nu 2 en heeft ze nog steeds ??. Wellicht valt je kindje lekker in slaap in de wagen tijdens een wandeling of even auto rijden ? Pakt die iig wat slaap mee. Ik moest hem altijd wiegen en dat duurde weleens 1 uur?
sterkte 
 
Wij merken het ook bij ieder sprongetje aan zijn gedrag. Hij zit inmiddels in sprong3. Wij zorgen altijd dat hij dan de aandacht krijgt waar hij om vraagt. Onze zoon heeft echt behoefte aan ons, bij ons zijn, dus we knuffelen veel met hem en proberen hem er zo doorheen te helpen. Ook bij ons is slapen dan echt een probleem. Hij slaapt al sinds zijn geboorte goed door tot s ochtends 7uur, maar tijdens een sprongetje zijn we soms uren bezig om hem in slaap te krijgen. Helaas is het gewoon uitzitten en hopen dat de sprong snel weer voorbij is
 
Terug
Bovenaan