onrustig drinken tips ?

Hoi,

Ik geef BV en sinds een paar dagen drinkt Nick heel onrustig.
Hij drinkt een paar slokken laat weer los, drinkt weer, laat weer los enz enz.
Nick is nu 6 weken oud en hij komt wel gewoon om de 4 uur.
Herkennen jullie dit ook ?
Iemand tips ?

Monique mv Nick

He mijn zoontje doet dat dus ook. Hij is nu 12 weken oud.
Wat bij mij nog wel eens wil helpen is eerst een beetje aftekolven, dan is het toeschiet reflex niet zo sterk meer.
Wat hij nu ook prettig vind, ik minder, maar hij drinkt dan wel goed, is om eerst ff wat te lopen met hem, terwijl hij is aangelegd. haha klinkt gek, maar werkt wel. daarna kan ik altijd weer rustig zitten.
En als dat allemaal niet werkte, kolf ik af en geef ik het hem in een flesje. Dan drinkt hij wel rustig.

succes ermee,

groetjes Diana

Heeft hij misschien last van spruw  (witte aanslag op zijn tong)?  Mijn zoontje had dat en daardoor dronk hij ook een tijdje slecht.
Medicijnen (creme) gekregen en nu gaat het een stuk beter.

Groetjes,
Mienetje

Hoe herkenbaar, denk niet dat het aan jouw ligt, maar aan de leeftijd. Meestal maken ze dan een sprongetje. Ben laatst van alle elent maar bij ons op bed gaan liggen, met de gordijnen dicht, dat hielp wel. De omgeving zo saai mogelijk maken. Veel succes, Wendy

Hai,

Dit had ik rond deze leeftijd met beide dochtertjes.
Ze lieten constant los en gingen ook nog overstrekken.
Bij mijn meiden was het reflux. Mijn eerste spuugde overigens niet en had dus 'droge reflux'. Mijn andere dochter spuugde wel.
Ze kunnen dus last hebben van het zuur uit de maag wat in de slokdarm bijt.
Ik weet natuurlijk niet of dit bij jouw kindje het geval is, maar met de klacht onrustig drinken wist bij mijn oudste niemand raad en na heel veel tijd, onzekerheid en gedoe kwamen we er pas achter.

Hopelijk kan je hier iets mee.

xMije

Terug
Bovenaan