onrustig drinken

Beste moeders,

Mijn dochtertje van 3,5 maand dronk eerst heel rustig de fles, maar sinds 2 weken draait ze heel onrustig van links naar rechts met haar hoofd tijdens het drinken. Dit betekent dat ze heel veel moet ophoesten en het liefst moet ik tijdens het voeden met haar rond gaan lopen, maar dat wordt steeds zwaarder.

Heeft iemand hier ervaring mee en eventuele tips ?

Alvast bedankt
 
Wel ervaring, geen tips! Even een pauzetje tussendoor wil bij ons nog weleens helpen. Ik weet ook dat het van voorbijgaande aard is. Hoop voor je dat het gauw over is! Succes.
 
Mijn dochter had dat rond die tijd ook. Ik had het idee dat haar zintuigen een sprongetje hadden gemaakt en dat ze zo meer oppikte waar ze onrustig van werd.
Allemaal rondkijken enzo, alles is interessant en dat in de gaten willen houden. Ik ben uiteindelijk in een rustige kamer, soms zelf bijna in het donker gaan voeden. Dat hielp.
Hopelijk is het bij je dochter ook zoiets, want anders denk ik toch dat ze ergens last van heeft. Kindjes kunnen erg onrustig worden als ze bijv. een beetje buikkramp hebben.
Veel succes met uitzoeken.
 
mijn zoontje is ook erg onrustig met drinken, alles houd hij in de gaten werdt er ook helemaal gek van, ik leg hem telkens in zijn eigen bedje, daar is het lekker rustig, en dat helpt wel moet ik zeggen, probeer het eens,
succes!!
 
Heel herkenbaar, gelukkig gaat het weer over. Hem een beetje schudden bij het drinken (zachtjes wippen, natuurlijk) wilde nog wel eens helpen, maar vaak niet en dan moesten we weer met hem lopen. Gelukkig ging het ook best snel weer over. (2-3 weken?)
 
Terug
Bovenaan