onrustig drinken

Mijn kleine man is nu 5 maand en 11 dagen en drinkt sinds vorige week enorm onrustig uit de fles.
elke keer is die aan het slaan met zijn armpje en doet van alles behalve drinken, ben er nu bijna wel een half uur mee bezig.
Uiteindelijk drinkt hij het ook allemaal wel op.
het ziet er niet na uit dat hij pijn heeft ofzo en voor de rest is hij ook gewoon nog heel vrolijk.
Iemand enig idee waarom hij nu ineens zo vervelend is tijdens het drinken?
of hoort dat er gewoon bij

Hij vervelend . . ? Jij vervelend! Jij stopt iedere keer die fles terug in z'n mond! haha
Nee hoor, ik heb geen idee.
Kian is een paar dagen jonger als jouw kleintje, maar die heeft hier geen last van. Hij krijgt ook nog bv, maar ook 1x per dag in de fles (en als ik werk de hele dag).
Hopelijk hebben anderen tips of ideetjes.
Liefs Phira

Volgens mij is het een fase. Marin doet dit idd ook. Ze drinkt uiteindelijk wel de hele fles leeg, maar het duurt gewoon erg lang. Denk dat ik er meer last van heb dan zijzelf! Ze vindt het denk ik gewoon gezellig om ff te klieren ondertussen.

Wat ik wel merk is dat ze drukker wordt naarmate er meer om haar heen gebeurt. Bijv. tv aan of haar grote zussen die aan het spelen/kletsen zijn. Dat wil ze dan ook allemaal in de gaten houden.

Terug
Bovenaan