Onrustig drinken.

Sinds gisteren drinkt Kyandro onrustig aan de borst.hij laat telkens los en ga huilen en daarna valt hij me weer aan.melk stroomt snel maar op een gegeven moment niet meer.dan nog drinkt hij erg onrustig.wat volgt is dat hij daarom soms ieder uur wilt drinken,ook s nachts komt hij weer heel vroeg terwijl hij vorige week zo 7 uur doorsliep.
pff vermoeiend hoor,volgens mij begin ik ook ongesteld te worden nou heb ik wel eens gehoord dat een baby dan de borst wel eens wilt weigeren of de melk niet lekker vind.weet iemand hier meer over?
ah ja kan zo veel zijn he!misschien beetje ziekjes.mn dochter is ook ziek geweest.of regeldagen?hij is nu ruim 6 weken.slaapt ook onrustig ondanks het inbakeren.
oke genoeg geklaagd.
liefs jootje

ik las je onderwerp en dacht meteen.... spruw?
dat is de enige ervaring die ik heb met onrustig drinken.....
pffff vermoeiend idd.
het zou ook zo kunnen zijn dat hij ook wat onder de leden heeft.
succes ermee

Ik las je verhaal en dacht meteen: Regeldagen! Warren deed exact hetzelfde toen hij precies 6 weken was. Het duurde bij ons 3 dagen, daarna was hij weer de lieve baby zoals we die kenden!

Op inbakeren.nl staat er het een en ander over, sowieso (soms) wel een nuttige website!

Maar goed, als je het niet vertrouwt ( bij spruw enzo) meteen naar de arts hoor!

En als het idd regelen is; mega pot thee/sap/water en een stapel lekkerr tijdschriften erbij pakken en je er aan over geven.

Succes meid!
X
Evje

Ik ken dat gedrag van mijn dochtertje en dat bleek te komen door spruw, maar als ik het me goed herinner heb je weleens verteld dat je dochtertje dat destijds ook heeft gehad dus dan zou je het wel herkennen neem ik aan.
Een regeldag zou natuurlijk ook kunnen, daar heb ik eigenlijk niet zoveel ervaring mee want die dagen herkende ik eigenlijk niet bij mijn dochtertje.

Hoop dat hij snel weer goed gaat drinken want hier wordt je ook niet vrolijk van.

Succes!!!

Ik ken dat gedrag van mijn dochtertje en dat bleek te komen door spruw, maar als ik het me goed herinner heb je weleens verteld dat je dochtertje dat destijds ook heeft gehad dus dan zou je het wel herkennen neem ik aan.
Een regeldag zou natuurlijk ook kunnen, daar heb ik eigenlijk niet zoveel ervaring mee want die dagen herkende ik eigenlijk niet bij mijn dochtertje.

Hoop dat hij snel weer goed gaat drinken want hier wordt je ook niet vrolijk van.

Succes!!!

hoi,
ik denk ook regeldagen: ook omdat ie nu 6 weken is.. mijn zoontje had dat ook met 6 weken dat hij onrustig dronk. en paar dagen geleden net 8 weken nu had hij ook dat hij onrustig was en ieder uur wakker werd en veel wilde drinken. dus ik denk inderdaad dat het regeldagen zijn. duurde hier ong . 3 dagen.. als het goed is gaat het vanzelf over.. succes meid!! en vertrouw je het niet meteen de arts bellen of het CB.

liefs, Christien

Terug
Bovenaan