Sinds gisteren drinkt Kyandro onrustig aan de borst.hij laat telkens los en ga huilen en daarna valt hij me weer aan.melk stroomt snel maar op een gegeven moment niet meer.dan nog drinkt hij erg onrustig.wat volgt is dat hij daarom soms ieder uur wilt drinken,ook s nachts komt hij weer heel vroeg terwijl hij vorige week zo 7 uur doorsliep.
pff vermoeiend hoor,volgens mij begin ik ook ongesteld te worden nou heb ik wel eens gehoord dat een baby dan de borst wel eens wilt weigeren of de melk niet lekker vind.weet iemand hier meer over?
ah ja kan zo veel zijn he!misschien beetje ziekjes.mn dochter is ook ziek geweest.of regeldagen?hij is nu ruim 6 weken.slaapt ook onrustig ondanks het inbakeren.
oke genoeg geklaagd.
liefs jootje
pff vermoeiend hoor,volgens mij begin ik ook ongesteld te worden nou heb ik wel eens gehoord dat een baby dan de borst wel eens wilt weigeren of de melk niet lekker vind.weet iemand hier meer over?
ah ja kan zo veel zijn he!misschien beetje ziekjes.mn dochter is ook ziek geweest.of regeldagen?hij is nu ruim 6 weken.slaapt ook onrustig ondanks het inbakeren.
oke genoeg geklaagd.
liefs jootje