Hallo allemaal
Julian is ondertussen 13 weken en ik geef BV.
Nu is het zo dat hij sinds een aantal dagen onrustig begint te drinken.
De eerste 5 minuten gaan goed, maar daarna gaat ie wriemelen en aan mijn tepel trekken met zijn mond en laat hij veel los.
Hij hapt daarna wel direct weer aan, maar zodra hij een slok binnen krijgt, begint de onrust weer.
Ik laat hem dan een boer doen om het vervolgens weer aan te leggen aan dezelfde borst.
De onrust blijft dan.
Dan geef ik de tweede borst en daar drinkt ie een paar minuutjes rustig en wordt dan weer onrustig. Soms is ie al direct onrustig.
Zal het dan zo zijn dat ie vol zit, maar nog wel zuigbehoefte heeft?
Als ik hem zijn speen geef, is het meteen goed en valt ie in slaap.
Of is het juist dat hij te weinig krijgt en onrustig wordt, omdat er niets meer uitkomt?
Als ik in mijn tepel knijp, komt er nog wel melk uit.
Iemand een idee?
Julian is ondertussen 13 weken en ik geef BV.
Nu is het zo dat hij sinds een aantal dagen onrustig begint te drinken.
De eerste 5 minuten gaan goed, maar daarna gaat ie wriemelen en aan mijn tepel trekken met zijn mond en laat hij veel los.
Hij hapt daarna wel direct weer aan, maar zodra hij een slok binnen krijgt, begint de onrust weer.
Ik laat hem dan een boer doen om het vervolgens weer aan te leggen aan dezelfde borst.
De onrust blijft dan.
Dan geef ik de tweede borst en daar drinkt ie een paar minuutjes rustig en wordt dan weer onrustig. Soms is ie al direct onrustig.
Zal het dan zo zijn dat ie vol zit, maar nog wel zuigbehoefte heeft?
Als ik hem zijn speen geef, is het meteen goed en valt ie in slaap.
Of is het juist dat hij te weinig krijgt en onrustig wordt, omdat er niets meer uitkomt?
Als ik in mijn tepel knijp, komt er nog wel melk uit.
Iemand een idee?