Onrustig en agressief

Na het stoppen met roken ben ik echt onrustig geworden,
Natuurlijk is stoppen met roken het beste, maar ik zou zoooo graag nu even een sigaretje roken.
Ik moet steeds wat te doen hebben, stofzuigen, wasjes draaien, behang afhalen, met dochtertje fietsen,,,,,,ik moet steeds wat doen.
Hebben jullie daar ook last van?
Of rookten jullie niet, of roken jullie misschien nog wel?
Gr. Mir
 
Ik rook niet, maar ik ken wel de verhalen van mensen die ook zwanger waren en stopten met roken. Ik weet niet hoeveel je rookte, maar er zijn vk's die aanraden om te minderen in plaats van in 1x te stoppen, vanwege de stress. Wat voor sommige ook werkt is kauwgom kauwen, schijnt rustgevend te zijn of van die pleisters. Maar ik spreek niet uit ervaring alleen van horen zeggen.
Succes!
 
Hoi,
Ik rook niet meer, maar heb wel gerookt en rook als ik niet zwanger ben zo nu en dan ook wel eens een sigaretje,
Soms een periode wat meer en dan soms een paar maanden weer niet.
Ik denk dat je er misschien toch nog wat moeite mee hebt in je hoofd.
Ik heb altijd zo kunnen stoppen, ook toen ik elke dag zware shag rookte, gewoon in mijn Hoofd de knop om en er volledig zelf achter staan. Misschien sta je er nog niet voor 100% achter of zie je het nog als een moeten vanwege je zwangerschap. Mijn advies, probeer een goede reden te vinden waarom je zeker niet wilt roken. Verdiep je in de gevaren voor je kindje o.i.d. Je moet het echt willen anders wordt het een kwelling voor jezelf. Succes ermee, je kunt het!!
Groeten,
Anne
 
Dank jullie voor de reacties, gisteren was een lastige dag, vandaag gaat het weer een stuk beter.

Een betere motivatie om te stoppen is er eigenlijk niet he?!
Ik moet gewoon doorzetten!
Groetjes mir
 
Spieken vanuit feb 2011 mama's ;-)

Veel water drinken!

Ik heb (helaas) gerookt tijdens mijn zwangerschap destijds. Niet veel, maar helemaal stoppen lukte mij simpelweg niet en nog steeds baal ik daarvan. Want lekker vond ik het allang niet meer

Toen onze zoon acht maanden was, stopte ik zomaar: ik zag dat hij naar mij ging kijken als ik naar buiten ging (nooit binnen gerookt) om te roken. Vanuit zijn box volgden die oogjes mij om te zien wat ik ging doen. En toen ging zomaar de knop om! Tot de dag van vandaag zonder problemen ;-)

Succes!
 
Terug
Bovenaan