Onrustig gevoel door zeurende pijn bij eierstokken

<p>Hoi! </p><p>Ik maak me heel veel zorgen. Ben nu bijna 5 weken zwanger en heb sinds een paar dagen zeurende pijn. De pijn zit voornamelijk bij mijn schaamstreek dus dat kan eventueel bandenpijn zijn, maar ik heb het idee dat ik ook steken bij mijn eierstokken voel. Dat maakt me heel angstig voor een bbz. Ik voel het overigens voornamelijk aan de linkerkant, en heel soms wat steekjes aan de rechterkant. </p><p>Herkent iemand de zeurende pijn? </p><p>Mijn vk die zegt dat ik me pas zorgen hoef te maken als de pijn heviger blijft aanhouden maar ik vertrouw het niet. Ik heb het overigens voornamelijk overdag. </p>

Hoi, 
In het begin heb ik ook veel kramp/pijn gehad. De baarmoeder groeit, en dat voel je. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger. Niet te veel zorgen maken.. 

[quote quote=10234231]Hoi, In het begin heb ik ook veel kramp/pijn gehad. De baarmoeder groeit, en dat voel je. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger. Niet te veel zorgen maken..[/quote]
Heb je ze ook voornamelijk aan je linkerkant gevoelt? Ik kan het nu namelijk niet helemaal onderscheiden waar het vandaan komt. De meningen zijn ook verdeelt over wat je bij een bbz voelt. 

Ik heb het ook gehad, bij mij was het voornamelijk aan de rechterkant. Ben nu 8 weken en op de echo was te zien dat alles prima op zijn plek zit. Nog steeds heb ik regelmatig krampen en steken, het is toch bandenpijn. Volgens mij gaat bbz ook gepaard met bloedverlies.

[quote quote=10234235] Heb je ze ook voornamelijk aan je linkerkant gevoelt? Ik kan het nu namelijk niet helemaal onderscheiden waar het vandaan komt. De meningen zijn ook verdeelt over wat je bij een bbz voelt.[/quote]
Ik heb een bbz gehad en merkte dit aan pijn in mn rechter lies en t aanhoudende bloedverlies vanaf 5 weken. Krampjes en steekjes zijn normaal bij een zwangerschap. 

Dankjewel voor jullie reacties. Ik vind het maar spannend en kan zo ook moeilijk genieten. Wat me vooral bezighoudt is dat ik de krampjes en steekjes voornamelijk aan één kant voel. 
Mocht het aanhouden en ik me alleen maar meer zorgen ga maken, dan moet ik mijn vk bellen denk ik. 

Ook ik had dit in het begin.. krampen in me buik en pijn in m’n onderrug.. was ook bang voor een bbz en toen een vroege echo met 6+6 laten doen.. alles was goed en krampen horen er bij.. denk dat ik het tot ongeveer week 9 heb gehad en toen was t plots verdwenen.. met 9+6 weer een echo gehad (termijn echo) en alles was nog steeds goed en zit nu ondertussen op 12+4.. nu merk ik af en toe steekjes pijntjes aan de rechterkant en bij me schaambot.. hoort er deze periode ook bij want dan komt je baarmoeder boven je schaambot te liggen.. over 3 weken heb ik me geslachts bepaling! 

Ik weet dat het allemaal nog eng is in het begin en niet zo gek ook het is allemaal nieuw en vaak ben je er van bewust dat het nog allemaal fout kan gaan.. kan ook nog met hoever ik nu ondertussen ben.. maar stress doet niet veel goeds.. geniet van het feit dat je zwanger kan worden! 

Terug
Bovenaan