Onrustig kindje in mn buik? Jullie ook?

A

Anoniem

Guest

Hey meiden,

Ik ben nu 31 zwanger van mn eerste knulletje maar sinds kort voel ik echt
hele andere bewegingen. Echt onwijs heftig tot een pijnlijke samentrekkende
baarmoeder aan toe. 's Nachts kan ik hier dus echt niet van slapen. Het lijkt wel
of ie een plekje aan het zoeken is hoe die lekker ligt alleen is die nog ff onvindbaar (hihi is mijn conclusie hoor...)! Hebben jullie hier ook last van?

En weten jullie met hoeveel weken je kindje meestal goed ligt?
Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs isa, 31 wkn 1e kindje.

hoi hoi.
ik ben nu 33 weken zwanger en die van mij is ook lekker aan het kickboxen oid.
ik dacht dat het allemaal wat minder zou worden ivm de ruimte . het is wel vaak dezelfde plek. rond mn navel is zn favoriet. komt er ineens een hak (ten minste dat denk ik) uitzetten. even lekker schoppen tot vervelends aan toe, maar ik ben er eigenlijk wel blij mee. als ik m n dag niet voel ben ik meteen in paniek, dus laat maar lekker schoppen. hihi.

Hee hallo,

Hier nog zo`n drukte maker...... Die kleine accepteerd niet dat de ruimte wat kleiner wordt. Dus maakt ze gewoon ruimte door zich uit te strekken (auw auw!!). Mijn ribben zijn haar favoriet, en inderdaad houd ze me dus ook de hele nacht wakker. Ze is echt dag en nacht wakker dat ik me wel eens zorgen maak, of dat dat straks ook nog zo is.
Ik heb echt een heel druk en sterk kindje in mn buik zitten. En daarom denk ik ook dat ze voorlopig nog niet komt, want ze heeft het er nog goed naar haar zin en blijkbaar nog ruimte genoeg.

We zien wel,

Groetjes, Ris 38w1d.
Ow ja volgens mij moeten ze ergens met 34 weken goed liggen maar dat weet ik niet zeker, die van mij ligt met haar hoofd beneden maar is nog niet ingedaald.

Hoi Dames,
34 weken en die boef van mij is ook hyperactief. Ik heb al aan mijn arts gevraagt of als ik vast retaline ga slikken het adhd voor komt. Het was een grapje maar mijn arts zei dat het feit dat hij veel beweegt een goed teken is en het verder niets zegt over hoe hij is als hij eruit is. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Ik heb ook woonruimte tekort en mijn buik maar hij schijnt zich er niet veel van aan te trekken. Tja, wie zie dat kinderen krijgen een makkie is he!
Succes allemaal! Vosje

Terug
Bovenaan