ons zoontje van 6,5 maand is sinds een tijdje erg onrustig met slapen, zowel overdags als snachts. Waar hij eerst een hele goede slaper was is het de laatste tijd een stuk minder. Mijn zoontje heeft verborgen reflux en krijgt al vanaf 10 weken ranitadine (waar hij ook absoluut nog niet zonder kan) zijn fles voeding (nog maar 3 flesjes) bestaat uit 6 scheppen nutrilon standaard en een schepje johannesbroodpitmeel. Dit gaat eigenlijk heel goed in combinatie met de medicijnen, maar nu heb ik het idee dat hij de laatste tijd met name na zijn fles voedingen erg onrustig is vooral na zijn laatste fles en dit gaat de hele nacht door ik moet er soms wel 30 keer uit om zijn speentje te geven. Ik twijfel dan vaak of dat hij last heeft van de voeding. Hij is een Buik slaper op zijn rug wil het al helemaal niet maar hij oversteekt zich veel en is gewoon zo onrustig, huilt steeds in zijn slaap en wil eigenlijk de hele nacht door op zijn speentje zuigen en overdags zijn het allemaal hazen slaapjes waar hij eerder gewoon twee uur aan een stuk kon slapen... Ik gun hem die rust zo maar doe krijgt hij niet op dit moment. Heeft iemand hier ervaring mee of tips? Misschien ander soort fles voeding? Alle tips zijn welkom