Onrustig na nachtvoeding

<p>Hallo allemaal,</p><p>Onze zoon is nu 10 weken oud en een hele onrustige baby! Dit is al vanaf zijn geboorte zo, we hebben er ondanks dat het onze 2e is ook heel lang over gedaan om er achter te komen wat hij nu precies heeft! Na de fles spuugt hij veel terug... hij bleef verborgen reflux te hebben. Met medicijnen gaat het al een stuk beter met hem! Alleen we kunnen hem overdag niet weg leggen.... niet in de box, niet in bed... hij zet het echt meteen op krijsen. Zodra we hem bij ons hebben in de draagzak dan is er niks aan de hand en valt hij na een poosje in slaap! <br />Hoe kunnen we hem in bed of box laten slapen?? We zijn echt ten einde raad... hebben al zoveel geprobeerd..</p><p>ook valt hij om 19:00 uur als een blok in slaap tot een uur of 3:00 snachts... dan krijgt hij de fles en na die fles is het meteen weer krijsen, dit zijn na mijn idee echt krampjes maar hij blijft daar zo in hangen! We zijn elke nacht vanaf 3:00 wakker en krijgen hem niet meer in slaap... we leggen hem als de krampjes uiteindelijk voorbij zijn weer in bed maar na 10 min is het kreunen, woelen & na een poosje huilen... we stoppen elke 5 min zijn speen in z’n mond, dommelt dan weg en dan begint het kreunen en woelen weer... dit houden we soms een uur vol om het elke 5 min te doen maar hij blijft wakker worden!</p><p> </p><p>help!!!!</p>

Kijk even in het geboren september topic daar heb ik beschreven wat wij tegen verborgen reflux doen. Welke medicijnen heb je nu? Zijn bedje etc staat neem ik aan omhoog? Osteopaat al geprobeerd?
Kan je niet nog iets later op de avond een extra fles geven zodat hij de nacht doorslaapt? Savonds kun je de onrust iets beter hendelen dan 3 uur snachts (althans ik).
onze dochter van 8,5 week krijgt 21:30/22:00 de laatste fles en komt dan tussen half 5 en half 7 ergens. Jullie kindje kan van 19 tot 03 ook al lang slapen! Alleen kun je dit wellicht nu nog iets opschuiven?

Terug
Bovenaan