onrustig, onzeker etc etc

hoi meiden,

moet ff hier wat kwijt (wel fijn zo 'anoniem', niemand die je veroordeelt etc....) ben nu 17,5 week zwanger, ik groei wel wat, maar nog niet superveel (zoals bij m'n 2e zwangerschap toen was ik al mega) ik heb alleen het idee dat m'n vetrandje (hahaha) op m'n buik wat erger is geworden.......het kindje écht van binnenuit voelen, doe ik maar heel af en toe......van buiten gebeurde bij mij altijd rond de 20 weken, met andere woorden het maakt me heel onzeker, onrustig, ook omdat deze zwangerschap al vanaf het begin zo 'raar' is gegaan (eerst dachten ze buitenbaarmoederlijk, toen dachten ze dat ik een miskraam zou krijgen; omdat ze een spoor van vocht zagen op de echo, vervolgens negatieve combinatietest, daarna vlokkentest, gelukkig alles goed) en wat duren ruim 2 weken naar de 20-weken echo dan ook weer lang hé.....maar herkennen jullie dit?
liefs!

Hey meiske,

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik sta ook minder onbevangen in deze zwangerschap dan bij onze floortje.
Helaas allemaal door de miskraam voor deze zwangerschap.
Het blijft je bij en je draagt het met je mee. Soms ebt het ff weg en dan ineens is het er weer.
Ik had het bijvoorbeeld bij de eerste keer naar het hartje luisteren ik durfde gewoon niet!!En al helemaal niet alleen. Mijn manneke is niet in de gelegenheid om zomaar vrij te nemen dus die kon niet met mij mee. Gelukkig heb ik een super tante (mijn 2de moeder zeg ik altijd) en die is mee geweest. Gelukkig zakte die onzekerheid weg toen in ons prulleke hoorde. Mijn vk speelt er wel heel goed op in hoor want ik mocht afgelopen dinsdag een keer extra komen om naar het hartje te luisteren.
Je angst voor de 20 wkn echo kan ik denk ik niet wegnemen. Maar vergeet niet dat de vlokkentest heeft uitgewezen dat ALLES GOED IS! Hou je daar aan vast.
Natuurlijk evt afwijkingen aan hart en bijv nieren dat weet je nog niet.
Maar houd je aan het bovenstaande VAST!
Bel anders ff je vk of je even naar het hartje mag komen luisteren misschien stelt je dat gerust en en breekt het een beetje de tijd tot de 20 wkn echo.
En ja elke zwangerschap is anders dus dat je je kindje nog niet echt voelt zoals bij de vorige kan gewoon heel goed.
Mijn buik groeit ook al wel maar ik ben bijv nog niets aangekomen(ma a.s 16 wkn) bij floortje zat er al 4 / 5 kilo aan!
Dus ik herken het allemaal hihi Kop op het komt goed echt waar!

liefs louise

Ik sluit mij helemaal bij Louise aan!!
Kop op meid, en anders bel je idd de vk! Heb ik ook gedaan, vonden ze heel normaal en ben jij weer even rustig !

Liefs

Hoi,
Onzekerheid hoort er denk ik gewoon bij en elke zwangerschap is anders, laat je niet teveel door de war maken daardoor!
Maar wachten op de 20wk echo duurd hier ook erg lang,,haha
Liefs

Terug
Bovenaan