Onrustig slapen baby 8 maanden

Hallo,

Hoeveel slapen jullie kindjes rond 8 maanden? Mijn dochter is sinds 2 weken zo onrustig zowel dag als nacht met slapen. Ook slaapt ze erg weinig op een dag. Bij een slechte dag 45 min in de ochtend en 45 min in de middag.

Gr.

Ik weet ook niet wat normaal is. Mijn dochter van bijna 8 maand slaapt tussen 20.00 en 7.00..(ze word nog wel af en toe wakker voor voeding of speentje) daarnaast slaapt ze van 13.00 tot 14.00 soms 14.30. Dus ook niet zo heel veel

Yoëll is 6 en halve maand en overdag slaapt hij al vanaf zijn geboorte heel weinig.
's Morgens hooguit een uur en 's middags een half uur. Vaak slaapt hij 's middags niet en slaapt hij na zijn eten van half vijf a vijf uur een uurtje.
Hij krijgt om half negen zijn laatste fles en slaapt tot 7.30. Nu komt hij steeds 1 x per nacht. Heel hard huilen. Dan nemen we hem een kwartiertje bij ons en leggen we hem weer terug.

Pauline

Bedankt voor jullie reacties. Ze slaapt wel in de nacht van 19.45 tot 0.700 uur, maar nu dan met 3 x wakker zijn. Ik zie wel dat er meer zijn die overdag wat minder slapen. Alleen mijn dochter heeft altijd wel 3 á 4 uur overdag geslapen en nu echt onrustig en erg druk in bed. Misschien een periode (tandjes, ontwikkeling). Soms zou het fijn zijn als ze konden aangeven wat er aan de hand is, zodat wij ons niet zo druk hoeven te maken.

Het is fijn om te weten dat niet alle kinderen meer zoveel slapen.

Gr. poem

Terug
Bovenaan