onrustig slapen/dromen.

Hallo meiden!
Slapen jullie ook zo onrustig tijdens de zwangerschap?
Ik slaap onrustig en droom erg veel en raar.
Dat mijn kind wordt ontvoerd door buitenaardse wezens, wordt uit mijn buik gehaald.
Dat mijn vriend vreemdgaat, zie ik levensecht voor me.
Wordt dan helemaal over de zeik wakker, maak mijn vriend dan wakker die is wel heel lief.
Heeft er iemand tips om rustig te slapen.
Liefs Carlijn 25wk en 4dgn
 
Haai!
Vervelend hé zo'n gebroken nachtrust. Bij mijhelpt het om ff mijn bed uit te gaan, wat water te drinken, ff het raam open te doen (frisse air), en dan lukt het me wel. Misschien helpt het om je dromen van je af te schrijven. Heb ik ergens wel eens gelezen. Succes! Probeer de uurtjes wel in te halen hoor. Want straks lukt dat niet meer! Greetz
 
Hoi Carlijn,

Dat hoort er gewoon bij. Zelf hebben wij een zoontje van 3 die altijd vroeg uit de veren is en ik dus ook. Sinds hij er is droom ik bijna niet meer, terwijl ik daarvoor echt een fanatieke droomster was.

Ik ben nu bijna 32 wk zwanger en mijn dromen zijn sinds de zwangerschap weer terug. Dus het heeft echt gewoon met de zwangerschap te maken, net zoals je kan gaan verwachten dat je (mits je dat nu al niet doet) onrustiger gaat slapen en vaker wakker wordt. (soms wel uren) Het hoort er ook bij.
Stukje voorbereiding vd natuur, zodat je het straks gewend bent met de nachtvoedingen.

Groetjes Mosy
 
Hoi,

Heel herkenbaar!
Toen ik zwanger was van de eerste heb ik toch wat afgedroomd....de eerste maanden was het voornamelijk mijn familie die het moest ontgelden: bijna iedereen was al door voordat de baby er was.
De laatste weken ging het met name over de gezondheid van de baby. Zou weleens 2 hoofden kunnen hebben en meer van dat soort rare dingen....
Vooral bij de dromen dat iedereen dood ging was ik ook helemaal overstuur en moest m'n vriend me helemaal sussen voordat ik weer verder kon slapen.

Maar het gaat echt over na de zw.schap hoor!
Enne, ons kindje heeft gewoon maar één hoofd  en er is niemand gesneuveld, dus de dromen hadden geen voorspellende waarde.

Zijn nu bezig voor een 2e en ben benieuwd of die dromen terug komen....

Groetjes,
Marije
 
Terug
Bovenaan