Onrustig slapen snachts

Hoi meiden

Kyan is de laatste weken snachts heel onrustig. Wordt regelmatig wakker (lees piepen/huilerig en bewegelijk in zijn bed) maar hij slaapt nog wel zeg maar (ogen blijven dicht)
Hij gaat dan zijn hele bed door. Lijkt wel dromen.
Gevolg is bijna elk uur eruit (soms wel 4 keer in het uur) om zijn speen erin te droppen en hem weer recht te leggen. HIj slaapt/is meteen weer rustig.
Inbakeren werkt hier niet tegen.

Misschien mensen met tips

x

Ik heb hier hetzelfde gehad. Ik heb nooit een oplossing gevonden. Toen het inbakeren niet meer hielp was hij zo'n 3-3,5 maand, heb nog geprobeerd met handdoekrolletjes op advies van het CB, maar ook dat mocht niet baten. Hier duurde het ongeveer een maand voordat hij weer wat rustiger ging slapen, als heel hij wel altijd veel onrust gehad. Ik heb hem ook vaak even gelaten 's nachts. Ik luister naar het huiltje en als het niet overstuur is wacht ik zo'n 5 minuten voordat ik naar hem toe ga. Hij huilt namelijk wel vaker in zijn slaap, maar dat is meestal dan na 2 minuten weer over en dan slaapt hij rustig verder.
Mijn zoontje pakt overigens geen speen maar heeft een doekje waar hij op sabbelt, die is hij ook wel eens kwijt en dan gaat hij ook huilen.
Hij is nu 7,5 maand en ik ben nu al blij als hij in de nacht 6 uur achter elkaar rustig slaapt omdat ik dan ook even kan bijtanken ;-)

Succes!

Terug
Bovenaan